در قلبم به دنبال پیروزی سپاهان هستم

زلاتکو کرانچار دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: طبیعی است که در هر شهرآورد، هر کدام از تیم‌های قصد دارند که کیفیت برتر خود را نشان دهند. تیم ما همه انگیزه‌ها و جاه‌طلبی‌های خود را در این مسیر سو داده و به نظرم فردا با حریف قدرتمندی به نام ذوب‌آهن روبرو هستیم.

وی ادامه داد: اگرچه ذوب‌آهن در سال‌های اخیر نوسانات مختلفی داشته اما با قلعه‌نویی، پرافتخارترین سرمربی لیگ برتر ایران، بدون شک به روزهای اوج خود باز می‌گردد و فردا یک دیدار باشکوه در فولادشهر رقم می‌خورد و هواداران دو تیم با حضور گسترده خود در ورزشگاه، روز خوبی را رقم خواهند زد.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه قصد باَشگاه سپاهان، پیروزی در شهرآورد اصفهان است، خاطرنشان کرد: اگرچه ذوب‌آهن آغاز بهتری در مسابقات لیگ برتر داشته و امتیازات خوبی دارد اما علاقه من پیروزی سپاهان در این مسابقه است و تلاش می‌کنم که این اتفاق رقم بخورد.

وی افزود: دیدارهای سپاهان و ذوب‌آهن همواره از کیفیت بالایی برخوردار بوده است. اگرچه ما آغاز خوبی در لیگ برتر نداشته‌ایم اما میل ما این است که با طی کردن مسیر پیروزی، در این مسابقه سه امتیاز را ازآن خود کنیم.

کرانچار در پاسخ به سئوال درباره مصدومان تیمش در این مسابقه تصریح کرد: تیم حریف با رهبری قلعه‌نویی تلاش می‌کند که در خلال بازی دست به تغییر تاکتیکی بزند و ما بر اساس شرایط مسابقه، موضوعات تاکتیکی را تغییر می‌دهیم.

وی درباره مصدومان و محرومان تیمش در این مسابقه افزود: رسول نویدکیا به شرایط مسابقه بازگشته و الیویرا نیز به تمرینات بازگشته و امیدوار هستم که با این شرایط، پیروزی مسابقه را ازآن خود کنیم.

سرمربی سپاهان درباره مشکلات دروازه تیمش در این مسابقه اضافه کرد: قبول ندارم که ضعیف‌ترین خط دفاعی و دروازه‌بان را داریم و به نظرم بازیکنان ما بسیار خوب بازی کرده‌اند. دروازه‌بان ما تنها در دیدار مقابل پدیده شرایط خوبی نداشت اما اگر تک تک بازیکنان ما به وظایف خود عمل کنند، نیازی به تمرکز در دروازه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: سپاهان در اردوی آماده‌سازی و هفته‌های اخیر، با مشکلات مختلفی از نظر بازیکن مواجه بود و بازیکنان خارجی همچنین بازیکنان ملی‌پوش تیم ما به دلایل مختلف در اختیار سپاهان نبودند و با توجه به این موضوع نتوانستیم از نظر تاکتیکی و بدنسازی همسان‌سازی خوبی روی نفرات آنها داشته باشیم.

کرانچار به نظرم مسابقه فردا مقابل ذوب‌آهن و مسابقه آینده مقابل سپیدرود، می‌تواند تیم ما را از نظر امتیازی پیش ببرد و پس از آن، از تعطیلات لیگ برتر به بهترین شکل استفاده کنیم که بازیکنان را به یکدیگر نزدیک کنیم.

وی ادامه داد: ما ۱۰ بازیکن جدید از تیم‌های مختلف به سپاهان وارد کرده‌ایم و به نظرم با برگزاری تنها سه مسابقه امکان هماهنگ کردن آنها نیست.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه هنوز مشخص نیست که مروان حسین در بازی فردا به میدان می‌رود یا خیر، اضافه کرد: این بازیکن هنوز خستگی سفر را دارد و معاینات پزشکی را به محض ورود به اصفهان انجام داد بنابراین باید ببینم که آیا امکان حضور او در بازی فردا وجود دارد یا خیر.

وی اضافه کرد: ساسان انصاری، جلال علی‌محمدی، رضا میرزایی و مهرداد محمدی بازیکنان خط هجومی تیم هستند که باید تلاش کنیم در ادامه از آنها بیشترین استفاده را داشته باشیم.