کهکشانی ها آبی و اناری ها را در هم کوبیدند/ رئال 2-بارسلونا 0

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا از ساعت 1:30 بامداد امروز (پنجشنبه) در بازی برگشت از سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در حالی به مصاف هم رفتند که کهکشانی‌ها در بازی رفت در نوکمپ 3 بر یک کاتالان‌ها را شکست داده بودند و این دیدار نیز در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود رئال مادرید پایان یافت تا این تیم قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود.

این بازی که غایب بزرگی به نام کریستیانو رونالدو داشت از همان ابتدا جذاب آغاز شد و اسنسیو در دقیقه 5 موفق شد دروازه بارسلونا را روی یک شوت بسیار زیبا از پشت محوطه جریمه باز کند تا کار برای قهرمانی بارسلونا سخت‌تر شود. 

اما این پایان کار نبود و در ادامه روی حرکت زیبای بنزما و البته اشتباه محرز خط دفاعی بارسلونا گل دوم را بنزما وارد دروازه بارسلونا کرد تا کار در همان نیمه اول برای کاتالان‌ها تمام شود و کهکشانی‌ها فاصله چندانی برای کسب دهمین عنوان قهرمانی در سوپر کاپ اسپانیا نداشته باشند.

در نیمه دوم نیز بازی با همان شرایط ادامه پیدا کرد و گلی از خط دروازه‌ها رد نشد تا در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر تیم تیم رئال به پایان برسد و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این تیم رئال بود که با نتیجه 5 بر یک پیروزی را از آن خود کرد و قهرمان سوپرجام اسپانیا در سال 2017 لقب گرفت.