جزئیاتی تازه از مذکرات فدراسیون فوتبال و آدیداس

نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران و شرکت آدیداس در ماه های اخیر مذاکرات متعددی را برای امضا قرارداد انجام داده اند تا پس از تحقق این امر تمام تیم های ملی ایران از لباس های این شرکت معتبر استفاده کنند.

امضا قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس پس از تعدیل فراوان مفاد آن، از سوی طرفین به مراحل نهایی نزدیک شده و قرار است تیم مذاکره کننده فدراسیون تا پایان هفته آتی برای رسیدن به تفاهم نهایی به دبی برود. به احتمال فراوان کار عقد قرارداد با شرکت آلمانی در سفر آتی تیم حقوقی ایران به دبی نهایی می شود.

محور اصلی مذاکرات طرفین درنشست دبی درباره طرح پیراهن تیم ملی است. درصورت حصول توافق نهایی، به احتمال فراوان در نیمه آذر از پیراهن های اصلی تیم ملی برای جام جهانی 2018 رونمایی می شود.

با این وجود به نظر می رسد درصورتی که فدراسیون فوتبال برای امضا قرارداد با آدیداس  به توافق نرسد، از آلمانی ها لباس می خرد تا شاگردان کی روش با البسه این شرکت در جام جهانی به میدان روند. این درحالی است که تولید کنندگان لباس چند تیم مطرح لیگ برتری برای تامین البسه تیم ملی به فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده اند که این پیشنهادها مورد توجه کمیته بازاریابی و مسئولان حقوقی فدراسیون قرار نگرفته است.