کار سختی مقابل استقلال داریم

محمدرضا مهاجری دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان که در هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: بعد از شکست مقابل نفت آبادان به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف خودمان بودیم و در این راه تمرینات زیادی انجام دادیم.

وی افزود: از استقلال خوزستان شناخت خوبی داریم اما می‌دانیم که بازی سختی مقابل آنها داریم و باید برای برد تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: تیم فوتبال استقلال خوزستان از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد و امیدوارم نتیجه لازم را در مقابل این تیم کسب کنیم.

مهاجری با اشاره به اینکه استقلال خوزستان موفق شده تراکتور را شکست دهد و در تهران موفق به توقف استقلال شده است، متذکر شد: استقلال خوزستان تیمی ارزشمند و خوب است.

وی ادامه داد: آنالیز خوبی طی سه هفته گذشته از این تیم داشتیم، امیدوارم با تمرینات خوبی که در طول هفته پشت سر گذاشتیم، بچه‌ها علاقه به برد را به خوبی نشان دهند و دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده بیان کرد: در بازی گذشته مقابل نفت آبادان بازی خوبی ارائه کردیم، گل اول نفت آفساید بود، گل دوم آن نیز در شرایطی به ثمر رسید که بازی جوانمردانه رعایت نشده بود.

مهاجری با تاکید بر اینکه فردا با ارائه بازی خوب به دنبال کسب سه امتیاز هستیم، یادآور شد: ترتیب بازی فردا بر اساس تمرینات طول هفته خواهد بود و با توجه به شرایط تیم حریف، سیستم بازی ما چک شده و به زمین می‌رود.

وی متذکر شد: در بازی فردا محروم نداریم و تنها مصدوم ما بابک حاتمی است که تا نیم فصل در کنار ما نیست.