توصیه بگوویچ به جواد نکونام

بگوویچ در مورد شرایط گل‌گهر می‌گوید: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و این هفته هم نساجی را شکست دادیم. البته هنوز در ابتدای مسابقات هستیم و راه سختی در پیش داریم. با این حال تلاش می‌کنیم تا امسال به لیگ برتر صعود کنیم.

وینکو در خصوص حضور جواد نکونام در تیم خونه به خونه هم صحبت کرد: من نکونام را دوست دارم و زمانی که بازی می کرد معتقد بودم که جزو بازیکنان معتبر فوتبال ایران بود. البته نکونام باید بداند که در لیگ یک همه چیز نرمال نیست و نمی توان پیش‌بینی کرد که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. نکونام یک چهره با اخلاق و با شخصیت است. دوست دارم که در کارش موفق باشد. البته همه می‌دانند که مربیگری در لیگ یک چه چالش‌هایی دارد.

بگوویچ در خصوص اینکه آیا همچنان قرار است تیمش در چمن مصنوعی بازی کند می‌گوید: من گفتم که امکانات گل گهر خوب است تنها مشکلی که داریم بازی روی چمن مصنوعی است. البته باشگاه در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند تا ما بتوانیم در چمن طبیعی بازی کنیم. چند گزینه هم وجود دارد که حالا باید در این زمینه تصمیم گیری کنیم.

او در مورد کیفیت بازی های لیگ‌برتر صحبت می‌کند: به نظر من کیفیت بازی ها ضعیف است و علت آن این است که فوتبال ایران مثل گذشته ستاره ندارد من قبلا هم در این خصوص صحبت کرده بودم. به نظر من پرسپولیس از بقیه تیم‌ها بهتر است و امسال هم شانس اول قهرمانی است.