آخرین وضعیت لژیونر ایرانی در اف سی سئول

خالد شفیعی که چند ماهی است با تیم اف سی سئول کره جنوبی قرارداد امضا کرده اما هنوز نتوانسته در ترکیب این تیم به صورت ثابت به میدان برود. البته مسائلی از قبیل مصدومیت هم در این راه برای او مشکل ساز شد که باعث شد دیرتر به ترکیب اضافه شود.

شفیعی درباره شرایط خود در اف سی سئول اظهار داشت: من خیلی دیر به ترکیب اف سی سئول اضافه شدم. علاوه بر اینکه در نقل و انتقالات نیم فصل کره به این تیم پیوستم که تیم ما حتی چند بازی از نیم فصل خود را انجام داده بود در این شرایط مشخص بود که کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارم اما انگیزه ام را از دست ندادم و تلاشم را به کار گرفتم. حتی در بازی اول یک نیمه به میدان رفتم و می توانستم گل هم بزنم با این حال همه چیز خوب بود اما مصدومیتی که برایم پیش آمد بدشانسی بزرگی محسوب می شد.

وی ادامه داد: متاسفانه مصدومیت من بیش از حد طول کشید و در حال حاضر فقط یک هفته است که در تمرینات گروهی حضور دارم. شرایط جسمانی ام خوب است و در یک بازی دوستانه هم برای تیمم به میدان رفتم که گل هم زدم. تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم در آینده بیشتر برای اف سی سئول بازی کنم.

مدافع ایرانی اف سی سئول با اشاره به شرایط سخت لیگ کره جنوبی عنوان کرد: واقعیت این است که در کره سطح مسابقات بسیار بالاست. از طرفی دیگر شما می دانید ما هر 4 روز یک بار بازی می کنیم و این مساله از نظر بدنی آمادگی بالایی برای بازیکنان می طلبد. از سوی دیگر اینجا مانند ایران نیست که بازیکن وقتی از مصدومیت رها شد برگردد و در ترکیب اصلی به میدان برود، اینجا کار بسیار سخت است اما تلاش می کنم که بتوانم بیشتر بازی کنم.

شفیعی با اشاره به قرارداد یک سال و نیمه اش با اف سی سئول گفت: من تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارم. اگر لیگ کره را انتخاب کردم به خاطر پیشرفت است و حالا که سختی های حضور در این کشور را پذیرفته ام، نه تنها تلاش می کنم که صبر را هم در دستور کار قرار می دهم و شک ندارم در آینده به جایگاهی می رسم که بتوانم در همه بازی های اف سی سئول به میدان بروم.

وی درباره شانس خود برای دعوت به تیم ملی ایران بیان کرد: هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی را بپوشد. زمانی که تراکتورسازی بودم هم دوست داشتم این اتفاق بیفتد اما به سلیقه آقای کی روش احترام گذاشتم. الان هم امیدوارم بتوانم در لیست تیم ملی قرار بگیرم اما اگر در لیست نباشم هم برای تیم ملی و سرمربی محترم آن آرزوی موفقیت می کنم.

شفیعی در پایان درباره جو شهر سئول قبل از بازی ایران و کره جنوبی افزود: مردم کره بسیار دوست دارند که بعد از 7 سال ناکامی مقابل ایران این بازی را ببرند و به نوعی انتقام بگیرند. با این حال فکر می کنم بازی زیبایی از آب دربیاید که هم کره ای ها و هم ایرانی ها از آن لذت ببرند.