باز هم تغییر در استقلال/ تاکتیک منصوریان مقابل پدیده

نتایج ناامیدکننده در 4 هفته ابتدایی باعث شد تا مصاف با پدیده برای استقلال حکم مرگ و زندگی را پیدا کند بخصوص که این بازی قبل از وقفه یک ماهه لیگ به خاطر بازی‌های تیم‌ملی برگزار خواهد شد و نتیجه آن می‌تواند سرنوشت آتی استقلال را تحت‌الشعاع قرار دهد.

علیرضا منصوریان در حالی همان خاطرات تلخ ابتدای فصل گذشته را با استقلال تکرار کرد که کسب تنها 4 امتیاز از 12 امتیاز ممکن انتقادات فراوانی از این مربی جوان رقم زد. سرمربی استقلال در حالی در تیررس منتقدان قرار گرفت که در هر 4 بازی گذشته با ترکیب‌های متفاوت و استفاده چرخشی از بازیکنان نتوانست انتظارات را برآورده کند.

حالا در آستانه مصاف مهم و سرنوشت‌ساز با پدیده از اردوی استقلال خبر می‌رسد با بازگشت مصدومان این تیم از جمله پادوانی، ابراهیمی و ... احتمال اینکه این تیم با روش مورد علاقه منصوریان مقابل حریف مشهدی به میدان برود بسیار زیاد است، بخصوص در ساختار دفاعی که با اضافه شدن پادوانی هیچ بعید نیست استقلال با دفاع 3 نفره مقابل پدیده صف‌آرایی کند.

علاوه بر بازگشت پادو خبر می‌رسد احتمال اینکه امید ابراهیمی به ترکیب اضافه شود نیز وجود دارد. بازیکنانی که حضورشان باعث می‌شود تا علیرضا منصوریان همان پلن مورد علاقه‌اش در استفاده از 2ـ5ـ3 مدرن را در دستور کار قرار دهد. حال باید منتظر ماند و دید بازگشت پادو و حضور او در کنار مدافعانی همچون پژمان منتظری و مجید حسینی می‌تواند ساختار دفاعی استقلال را تقویت کند.