جوسازی عمانی ها علیه پرسپولیس در مسقط

در حالی که سرخپوشان پایتخت برابر الاهلی عربستان در  بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان است اما کانون هواداران الاهلی قصد دارد ورزشگاه سلطان قابوس مسقط را برای حمایت از نماینده عربستانی به رنگ سبز و سفید در بیاورد. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: عمانی ها طرفدار الاهلی عربستان هستند،براین اساس معلوم است که برای آنها تبلیغ می کنند. 

او ادامه داد: میزیانی ما در عمان به صورت نمادین است و زمانی میزبانی ما معنای واقعی را به خود می گیرد که در تهران از حریفان عربستانی خود پذیرایی کنیم. 

کاشانی بیان کرد: به نظرم بازیکنان نباید به جوسازی عمانی ها توجهی کنند و فقط بازی خود را انجام بدهند تا با دست پر به تهران بازگردند. تیم پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است و بازیکنان ما با همدلی و اتحاد می توانند برابر حریف عربستانی خود پیروز شوند. 

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال فرقی نمی کند که در کدام کشور میزبان تیم الاهلی عربستان باشیم چرا که بازیکنان ما با قدرت و توان بالا می توانند حریف عربستانی خود را در زمین بی طرف شکست بدهند.