کناره گیری دسته جمعی بازیکنان تیم تبریزی

بازیکنان ماشین سازی تبریز، نامه ای را منتشر کرده و بر اساس آن از این تیم کناره گیری خود را اعلام کردند.

در متن این نامه دست نویس که از سوی بازیکنان ماشین سازی خطاب به مردم آذربایجان نوشته شده آمده است:

«با توجه به اتفاقات به وجود آمده از طرف مالک محرتم باشگاه «شریعت زاده» و عدم صداقت ایشان و همچنین عمل نکردن به تعهدات باشگاه نسبت به بازیکنان و فراهم نکردن شرایط مناسب جهت تمرین و شرکت در مسابقات و همچنین ایجاد تنش به دلیل اختلفا انداختن بین سرمربی و بازیکنان به بهانه های مختلف، ما بازیکنان تصمیم به ترک تیم و جدا شدن از این باشگاه گرفته ایم.»

 بازیکنان ماشین سازی در این نامه اعلام کرده اند که این تصمیم را بر خلاف میل باطنی شان گرفته و از هواداران تبریزی عذرخواهی به خاطر استعفا عذرخواهی کرده اند. هفده نفر از بازیکنان تیم ماشین سازی زیر این نامه را امضا کرده اند.

اما آنچه در پایان این نامه آمده و قابل تامل به حساب می آید این است که:« قابل ذکر است که فسخ قرارداد بازیکنان از طرف مالک باشگاه صادر شده و ما تاسف خود را نسبت به این عمل غیر فوتبالی اعلام می کنیم»

با این وصف که مالک باشگاه قرارداد کلیه بازیکنان را فسخ کرده و متعاقب آن، کناره گیری دسته جمعی به نظر ماجرای ماشین سازی به این راحتی ها حل نخواهد شد. با این وصف که مالک خواهان جدایی بازیکنان شده و بازیکنان نیز تمایل به کار با مالک ندارند معلوم نیست ماشین سازی چگونه می خواهد مسابقات این فصل را ادامه بدهد.