به گزارش فارس، محمد رویانیان در گفتوگو با برنامه ورزش از نگاه دو در خصوص روند مذاکرات با اریکسون گفت: با این مربی برای مربیگری در فصل آینده صحبت کردیم و قرار شده تا پایان هفته جواب نهایی را به ما اعلام کند. بودجه ما محدود است و از نظر مالی با اریکسون اختلاف داریم. علاوه بر شرایط مالی، از اریکسون خواستیم تعداد دستیارانی را که می خواهد با خود به ایران بیاورد کاهش دهد.

وی اضافه کرد: می خواستیم مذاکرات‌مان با اریکسون در کیش محرمانه باشد اما لو رفت. نمی دانم چگونه در حالی که اریکسون در هواپیما بود خبرنگاران متوجه این موضوع شدند.

رویانیان اظهار داشت: به اریکسون گفتیم در صورتی که به توافق رسیدیم در بازی های پایانی فصل به ایران بیاید تا با شرایط جوی و لیگ ایران آشنا شود.

وی افزود: با بورا میلوتینویچ نیز صحبت کردیم. وی به عنوان مشاور تیم ملی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ فعالیت می کند و فعلا شرایط همکاری با ما را ندارد.

رویانیان با بیان اینکه با دنیزلی نیز صحبت هایی انجام داده اند تصریح کرد: دنیزلی خیلی این دست و آن دست کرد و در نتیجه مذاکرات ما با این مربی بی نتیجه ماند.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: حمید استیلی هم اگر عملکرد مثبتی داشته باشد و نتایج خوبی بگیرد گزینه سرمربیگری فصل بعدی خواهد بود.

وی درباره شرایط معمارزاده گفت: نبودن او تصمیم سرمربی تیم است. معمارزاده پسر خیلی خوبی است اما بعضی اوقات تیم نیاز به جراحی دارد.

رویانیان در مورد روند پرسپولیس عنوان کرد: وقتی من به این تیم آمدم ۶ امتیاز داشتیم و استقلال ۱۶ امتیازی بود اما در این مدت پرسپولیس ۱۴ امتیاز گرفته و استقلال هم همین امتیاز را کسب کرده است.

وی درباره مربی دروازه‌ بانان پرسپولیس گفت: فعلا مربی آلمانی‌مان در این پست فعالیت می‌ کند اما به دنبال گزینه برای این پست هستیم.

رویانیان تاکید کرد: تلاش می کنیم جایگاه خوبی به دست آوریم اما تیمی که نشان دهنده عملکرد مدیریتی من باشد را در فصل آینده خواهید دید.