ناراحتی نیمار از مسئولان بارسلونا

نیمار یک بار دیگر به بارسلونایی‌ها نشان داد که چه مهره ارزشمندی را از دست داده‌اند زمانی که در پیروزی 6 بر 2 پاری‌سن‌ژرمن برابر تولوز 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این ستاره برزیلی پس از این بازی که دومین بازی متوالی همراه با گلزنی او پس از انتقالش از بارسلونا به پارک دو پرنس بود، گفت‌و‌گویی با شبکه دپورتس کواتروی اسپانیا انجام داد و در آن به انتقاد از مدیران بارسلونا پرداخت. وی گفت: من از دست مدیران بارسلونا ناراحتم. فکر نمی‌کنم آنها افراد شایسته‌ای برای اداره این باشگاه باشند. لیاقت بارسلونا بیش از آنهاست.

نیمار 25 ساله که دو هفته پیش با قراردادی 222 میلیون یورویی به عنوان گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، ادامه داد: چیزی ندارم که به مدیران بارسلونا بگویم. خب در واقع چرا، چیزی برای گفتن دارم، اینکه از آنها ناامید شدم. من 4 سال از دوران بازیگری‌ام را در بارسلونا گذراندم و آنجا بسیار خوشحال بودم. با خوشحالی دوران بازیگری‌ام را در آنجام آغاز کردم، 4 سال شاد را سپری کردم و با خوشحالی هم آنجا را ترک کردم اما از آنها (مدیران بارسلونا) راضی نیستم. به نظر من آنها نباید اداره این باشگاه را برعهده داشته باشند. بارسلونا لایق آن است که مدیران به مراتب بهتری داشته باشد و همه این را می‌دانند.

نیمار در ادامه مدعی شد که هم‌تیمی‌های سابقش هم از وضعیت خود ناراضی بوده‌اند و اینکه امیدوار است بارسلونا به روزهای اوجش برگردد.

وی تأکید کرد: ناراحت دیدن هم‌تیمی‌های سابقم مرا هم ناراحت می کند چون من در بارسلونا دوستان زیادی دارم. امیدورام که شرایط بارسلونا در ادامه فصل بهتر شود و آنها دوباره همان تیم سابق شوند و توانایی رقابت با هر حریفی را داشته باشند.

دنی آلوز، مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن ماه گذشته به خبرنگاران گفت که نیمار ماه جولای به او گفته است که به پاریسی‌ها ملحق شود و آن توصیه را در همان مقطعی انجام داد که خودش هم به فکر پیوستن به پاری‌سن‌ بود.

نیمار با تأیید ادعای آلوز گفت: ببینید. یکی از چیزهایی که من به آلوز زمانی که فهمیدم می‌خواهد (از یوونتوس) برود این بود که به پاری‌سن‌ژرمن بیاید و دلیلش هم تیمی بود که الان دارد. من فکر می‌کنم که او به توصیه من عمل کرد.

نیمار در دو بازی‌اش برای پاری‌سن‌ژرمن تا کنون 3 گل زده و 3 پاس گل داده است.