غیبت ستاره پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فردا (31 مردادماه) به مصاف الاهلی عربستان می رود. باشگاه پرسپولیس در حالی از پیراهن مسابقه خود با الاهلی رونمایی کرد که لوگوی آن بدون ستاره و اسم اسپانسر جدید به شکل عجیبی روی این پیراهن درج شده بود! بماند لوگوی اسپانسر فتوشاپ بود و هنوز طرح اصلی اش مشخص نشده اما لوگوی بی ستاره پرسپولیس واکنش منفی هواداران این تیم را به دنبال داشت؛ سرخپوشان در رقابت های فصل جدید لیگ برتر با لوگوی منقش به ستاره و اشاره کننده به ۱۰ قهرمانی این تیم در لیگ به میدان رفته و انتظار بر این بود در آسیا هم به همان شکل و شمایل جدید حاضر شوند.

 این موضوع را بررسی کردیم؛ یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولیس درباره دلیل این مساله اظهار داشت: پرسپولیس بعد از شروع لیگ قهرمانان موفق شد دهمین جام را بالای سر ببرد و اولین ستاره اش را کسب کند. لوگوی پرسپولیس در مرحله قبل به AFC معرفی شده و نمی توان در ادامه لیگ قهرمانان آسیا از لوگوی جدید استفاده کرد.

اما همیشه راه هایی برای حل این موارد وجود دارد که مسوولان پرسپولیس کمی بی توجهی کرده و این فرصت ها را از دست داده اند. آن ها می توانستند با ارسال نامه ای به AFC لوگو جدید را جایگزین کنند یا حتی در جلسه هماهنگی پیش از بازی یا مطرح کردن این موضوع جواز حضور ستاره پرسپولیس را هم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صادر کنند. گفتنی است؛ این ستاره برای پرسپولیسی ها و هواداران خیلی باارزش بوده و به نوعی رنگ و بوی تازه ای به کری خوانی های سرخابی داده است.