مشکل اصلی استقلال از نگاه خداداد عزیزی

استقلال تهران همانند فصل گذشته شروع خوبی در لیگ برتر نداشته و همین مسئله باعث شده انتقادات فراوانی از سوی هواداران این تیم به کادرفنی صورت بگیرد.

آبی‌پوشان این فصل با خرید چندین ستاره سعی کردند اوضاع خود را بهبود ببخشند و البته از دست دادن کاوه رضایی خبر ناخوشاندی برای آنها بود.

حالا خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران مشکل اصلی استقلال در ضعف در خط حمله می‌داند.

عزیزی گفته: « استقلال در تمامی پست‌ها بازیکنان خوبی را جذب کرده است که با اضافه‌شدن امید ابراهیمی کامل‌تر هم می‌شود. تنها مشکل استقلال به نظر من در خط حمله است. بزرگترین اشتباه سران باشگاه استقلال از دست دادن کاوه رضایی بود. او مهاجم شش‌دانگی بود که هم گل می‌زد و هم پاس گل‌های خوبی میداد. علی قربانی در کنار کاوه رضایی دیده می‌شد و الان هم چون به خوبی تغذیه نمی‌شود در گلزنی ناموفق بوده است.»

وی ادامه داده: « سجاد شهباززاده هم به نظر من مهاجم کامل نیست. او خصوصیات یک تمام کننده را ندارد. سرمربی استقلال اگر به عنوان تک مهاجم از شهباززاده استفاده کند نباید به گلزنی تیمش امیدوار باشد. شهباززاده در نقش هافبک پشت‌مهاجم می‌تواند موثرتر باشد. اعتقاد من این است جنس تیم منصوریان در خط حمله جور نیست و اگر بتواند یک تمام کننده پیدا کند، آن‌وقت به موفقیت تیمش می‌تواند امیدوار باشد.»