شخصیت تیمی ما بعد از بازی با پرسپولیس بالا رفت

محمد ناصری با ابراز رضایت از شرایط تیم سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: خوشبختانه بعد از تساوی مقابل پرسپولیس شخصیت تیمی ما بالاتر رفت و حالا بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا در ادامه لیگ نتایج خوبی بگیریم. این هفته هم با نفت تهران بازی داریم که معتقدم کار سختی مقابل آنها در پیش خواهیم داشت. به‌هرحال نفت می‌خواهد امتیاز بگیرد، ولی ما میزبان هستیم و امیدوارم با گرفتن سه امتیاز به تعطیلات برویم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هواداران مشهدی از بازی‌های سیاه‌جامگان و پدیده استقبال نمی‌کنند، گفت: شرایط ورزشگاه ثامن به طوری است که طبیعتاً مشکلات زیادی برای فوتبال‌دوستان مشهدی وجود دارد تا به این استادیوم بیایند. از طرفی هنوز به ما مجوز نداده‌اند که در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کنیم و همین موضوع باعث می‌شود که هواداران زیادی به ورزشگاه نیایند. با این حال از آنهایی که به استادیوم می‌آیند و ما را حمایت می‌کنند، تشکر می‌کنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد عملکرد خودش در چهار بازی گذشته خاطر نشان کرد: من همیشه تلاش می‌کنم تا برای تیمم تأثیرگذار باشم، ولی دوست دارم عملکرد بهتری داشته باشم و امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانم بیشتر به سیاه‌جامگان کمک کنم.