منصوریان در استقلال بماند حلالش نمی‌کنند!

مهدی پاشازاده پس از شکست استقلال مقابل پدیده مشهد گفت: همه می دانند از همان بدو مربیگری علیرضا منصوریان در استقلال و طی دو فصل اخیر از او حمایت کردم. می دانم او مربی پرتلاشی است اما بعضی وقت ها هر کاری می کنی و هر برنامه ای که می ریزی به بن بست می خورد. با اصرار به ماندن منصوریان هم خودش بیشتر در باتلاق ناکامی فرو می رود و هم هواداران استقلال بیشتر عذاب خواهند کشید. به نظر من این وضعیت خطرناک است. باید مدیریت استقلال بالاخره تصمیم درستی بگیرد و اشتباه نکند.

وی ادامه داد: پس از پایان بازی منتظر عذرخواهی علیرضامنصوریان از هواداران بودم ولی چنین اتفاقی نیفتاد و او مثل یک سال گذشته رفتارهایی احساسی و حتی نمایشی انجام داد که واکنش منفی تماشاگران را به دنبال داشت.

کاپیتان سابق استقلال افزود: شنیدم منصوریان از علیرضا فغانی و رضا مهاجری حلالیت خواسته است در حالی که باید از هواداران و پیشکسوتان استقلال حلالیت می طلبید. مطمئن هم باشد حلالش می کنند ولی اگر در استقلال بماند شاید حلالش نکنند!

پاشازاده همچنین گفت: معتقدم اگر این وضعیت ادامه داشته باشد هر چه در تاریخ استقلال ساخته ایم هدر می رود و دیگر چیزی از اسم این تیم بزرگ و مردمی باقی نخواهد ماند.

مدافع سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: باز هم تاکید می کنم حالا وقت گرفتن تصمیمات درست است چون مدیریت هم دیگر حق اشتباه ندارد و غرور تماشاگر استقلالی به اندازه کافی جریحه دار شده است