سایت گل- درحالی که محمودیاوری در شیراز حضور یافته تا مذاکرات نهایی با فجر را انجام دهد جعفر جعفری مدیرعامل باشگاه در پاسخ به این سئوال که سرمربی تیم اخراج شده؟ به پانا گفته است کلانتری سرتمرینات تیم است. دیشب جلسه هیات مدیره تشکیل نشد و قرار است امروز برگزار شود. هرکس گفته کلانتری اخراج شده، ببخشید ولی غلط کرده. این ها آدم های مریضی هستند که فقط الکی سمپاشی می کنند.وی افزود: هرکس هرچه متاسفانه دلش می خواهد می نویسد و کسی نیست که راست و دروغ این شایعات را بپرسد. من تکذیب می کنم. کلانتری نه اخراج شده و نه برکنار. نمی دانم این چه خبری است که کار کردند.
موضع وی از از اینجا به بعد دوگانه می شود واز طرفی پای بعضی ها را به میان می کشد که قصد عزل کلانتری را دارند واز سوی دیگر از اخراج توام با احترام سرمربی حرف می زند «بعضی ها الکی می خواهند یک نفر را برکنار کنند. اگر قرار بر قطع همکاری باشد باید با کلانتری با احترام و عزت برخورد شود چون او در تیم زحمت کشیده و با هزار مشکل ما را به لیگ برتر آورده است. تازه تیمش هم بد بازی نمی کند.»
او در ادامه عوامل ناکامی تیمش را بدشانسی واشتباهات فردی ذکر کرده ومشخص نیست اگر این ها عوامل عدم نتیجه گیری بوده چرا باید درکادرفنی تغییر ایجاد شود. جعفری گفت: در بعضی بازی ها بدشانسی آوردیم و در بعضی دیدارها هم اشتباهات داوری باعثشده نتیجه نگیریم. فجر ۷ بازی است که نتوانسته نتیجه بگیرد. این گنجایش برای مردم وجود ندارد و فشار افکار عمومی باعثمی شود که استرس بیشتر شود.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا کادر فنی مقصر این ناکامی ها نیست؟ تاکید کرد: ما ۳ بر یک از مس سرچشمه جلو بودیم ولی بازهم اشتباه فردی داشتیم و بازی را مساوی کردیم. این اشتباهات فردی امسال کمر فجر را خرد کرده. کادر فنی مقصر است ولی اشتباهات فردی ما زیاد است. تیم ما در مقابل پرسپولیس، تراکتور و مس سرچشمه اشتباهات بد فردی داشته است.