اظهارات پیشکسوت آبی ها درباره وضعیت مدیریت استقلال

محمد مومنی پیشکسوت استقلال درباره ناکامی های اخیر تیم استقلال اظهار داشت: سال گذشته استقلال یک دست تر بود و بازیکنان فرامین سرمربی را اجرا می کردند اما امسال منصوریان با دو طیف گسترده از بازیکنان مواجه است که به خوبی نمی تواند تفکرات خود را برای آنان ترسیم کند.

او اضافه کرد: منصوریان در طراحی برنامه ها به مشکل برخورده است. لازم است مدیریت و هیات مدیره فکری اساسی برای این موضوع داشته باشند و جواب ناراحتی هزاران تماشاگر را بدهند. معتقدم مدیریت باشگاه تخصصی در فوتبال ندارد و به موضوعات پیش آمده اشرافی ندارد. به اندازه کافی افراد متخصص در ورزش وجود دارد و لزومی به حضور غیر متخصص ها نیست. زمانی که میان مدیر عامل و هیات مدیره اختلاف باشد تیم به حاشیه کشیده می شود.

مومنی تصریح کرد: اجرای برنامه ها در فوتبال کار دشواری است. برنامه باید در میان بازیکنان به یک تفکر تبدیل شود و سپس این تفکر به تاکتیک منجر شود. متاسفانه وحدت و همیت تاکتیکی در استقلال وجود ندارد.

پیشکسوت استقلال درباره ادامه کار منصوریان خاطر نشان کرد: منصوریان زحمات زیادی برای استقلال کشیده است و استخوان خورد کرده این کار است. نتیجه نگرفتن امری است که ممکن است برای همه مربیان در دنیا رخ دهد. دنیا به آخر نرسیده است، استقلال همان استقلال است و منصوریان هم چنان از خانواده استقلال. این هیات مدیره است که باید برای آینده تیم و اتفاقات پیش آمده تصمیم بگیرد.