انتقاد سرمربی تراکتورسازی از شیوه برگزاری جام حذفی

با انجام قرعه کشی رقابت های جام حذفی مشخص شد تراکتورسازی باید در مرحله اول با تیم پدیده مشهد رودررو شود. از این رو با توجه به قرعه کشی انجام شده، یحیی گل محمدی مجبور شد برنامه تمرینات تیمش را تغییر دهد.

گل محمدی در آخرین اظهارنظر خود به انتقاد از شیوه برگزاری مسابقات حذفی پرداخت. سرمربی تراکتورسازی گفت: تغییر قوانین و شکل اجرای جام حذفی کمی عجیب و غیر منتظره است. معمولاً در بازی‌های اول، تیم‌های لیگ برتری با هم مسابقه نمی‌دهند؛ اما این از اتفاقات عجیب جام حذفی است که در اولین بازی مقابل یک تیم قدرتمند لیگ برتری مثل پدیده قرار می‌گیریم.در یک بازی دیگر، دو تیم از لیگ دسته دوم با هم بازی می‌کنند!

وی ادامه داد: به هر حال این اتفاق خوبی نیست که در اولین مرحله جام حذفی شاهد حذف چند تیم لیگ برتری باشیم. طبیعی است که این موضوع باعث پایین آمدن جذابیت بازی‌ها می‌شود. با این وجود برای ما تفاوتی ندارد که با چه تیمی روبه‌رو شویم.

گل محمدی در پایان افزود: پدیده یکی از تیم‌های خوب و آماده لیگ است؛ اما در این فصل توجه ویژه‌ای به جام حذفی داریم. نمی‌خواهیم این جام را به راحتی از دست بدهیم. بچه‌های ما ثابت کردند که بازی خانگی و خارج از خانه برایشان تفاوت زیادی ندارد. همان‌طور که هواداران پرشور ما با حضور خودشان بازی‌های خارج از خانه را تبدیل به بازی خانگی می‌کنند و در همه شهرها کنار تیم هستند. این‌بار هم امیدوارم به نتیجه مورد نظر برسیم و از این مرحله صعود کنیم.