شرط و شروط ها برای ماندن منصوریان در استقلال

 طبق اعلام قبلی قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلالبرای بررسی نتایج این تیم در 5 هفته نخست لیگ برتر برگزار شود. جلسه‌ای بسیار مهم که در آن در مورد سرنوشت علیرضا منصوریان هم تصمیم‌گیری خواهد شد.

شاید همه هواداران و علاقه‌مندان به استقلال منتظر هستند تا در ببینند بعد از پایان این جلسه سرنوشت منصوریان چه خواهد شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار شده باز هم به منصوریان فرصت داده شود تا استقلال را از این شرایط خارج کند.

از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد، منصوریان چند بازی دیگر فرصت دارد تیمش را درست کند وگرنه جای خود را به شخص دیگری می‌دهد. حتی گفته شده با اولین شکست و ناکامی استقلال بعد از جلسه امروز هیئت مدیره، منصوریان از کارش برکنار می‌شود و یک مربی موقت روی نیمکت آبی‌ها می‌نشیند تا در فرصتی مناسب یک مربی خوب خارجی هدایت استقلال را در دست بگیرد.

در مجموع شرایط برای منصوریان در هیئت مدیره استقلال خوب نیست و اعضای هیئت مدیره چندان علاقه‌ای به ادامه حضور این سرمربی جوان روی نیمکت تیمشان ندارند. شاید بعد از جلسه امروز منصوریان بازهم سرکارش حاضر باشد اما آینده‌ای سخت و پر از شرط و شروط در جمع آبی‌پوشان خواهد داشت.

البته نکته مهم دیگر جلسه هیئت مدیره استقلال آینده مدیران این باشگاه و بحث اختلاف‌های شدید قریب و افتخاری است. گفته شده قریب به شدت دنبال مدیرعاملی استقلال است و همین مسئله یکی از دلایل اصلی عدم حضور او در جلسات هیئت مدیره است.