اقدام جدید کره ای ها برای فشار روانی به تیم ملی ایران

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 ، نهم شهریور در سئول برگزار می شود و با توجه به اینکه تیم کره جنوبی در صورت باخت از صعود به جام جهانی بازخواهد ماند، از هر حربه ای برای پیروزی مقابل تیم ملی کشورمان استفاده می کند.

در آخرین اقدام خود کانون هواداران تیم ملی کره‌جنوبی اعلام کرد که برای بازی 9 شهریور مقابل ایران 60 هزار پیراهن متحدالشکل قرمز را آماده کرده اند و قرار است این لباس‌ها در استادیوم توزیع شود تا با این حرکت، به تیم ملی ایران فشار روانی آورده شود.

پیش از این نیز ورزشگاهی که قرار بود برای میزبانی از آن استفاده کنند را تغییر دادند و بزرگترین ورزشگاه آماده یعنی سئول را برای میزبانی بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران معرفی کردند. در حالی که این ورزشگاه 60 هزار نفر گنجایش دارد، سران فدراسیون کره با ‌اضافه کردن صندلی ظرفیت آن را به 66 هزار نفر رساندند.

همچنین در اقدامی دیگر وزارت کار کره جنوبی اعلام کرد افرادی که برای تماشای بازی تیم‌های ملی کره و ایران به ورزشگاه بروند، علاوه بر گرفتن مزایا، در هنگام حضور در ورزشگاه ساعت کاری برای آنها حساب خواهد شد.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی نیز از هواداران خواست تا تمام طول 90 ‌دقیقه به صورت ایستاده و با سر و صدای فراوان تیم‌ ‌ملی کشورشان را در بازی مقابل تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران همراهی کنند.