سیلی که کی روش به کره ای ها زد! / جنگ روانی آغاز شد
کره جنوبی تنها کشور در آسیاست که نمی تواند عصبانیتش از ایران را پنهان کند. آنها از زمانی که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی شده تا امروز نتوانسته اند ایران را شکست بدهند ودر تورنمنت های مختلف نیز به کشورمان باخته اند. 
کی روش که حرفه ای ترین مربی ممکن در قاره آسیاست، راه پیروزی بر کره را به خوبی می داند. او هم در زمین بازی، حریف شرق آسیایی را می برد و هم در بازی روانی توانسته موفقیت های چشمگیری را رقم بزند. از جمله جنگ های روانی می توان به اتفاقی که قبل از دیدار با تیم ملی کره جنوبی در راه جام جهانی 2014 برزیل رقم زد و عکس چانگ هی سرمربی کره را در تمام اتاق های هتل محل اقامت تیم ملی قرار داد تا حساسیت بازیکنان به این فرد را برانگیزد، اشاره کرد. 
او به محض حضور دوباره در کره جنوبی ومواجهه با خبرنگاران کره ای، بار دیگر سیلی محکمی زیر گوش کره‎ای‎ها زد. او گفت: «برای مان فرقی نمی کند کره جنوبی به جام جهانی 2018 روسیه برسد یا ازبکستان» و این جمله، کره جنوبی را دچار بازی های روانی بیشتری می کند. البته کی روش بی مهری 4 سال قبل سرمربی کره را جبران کرد. چانگ هی آن زمان گفته بود: «فرقی نمی کند ایران راهی جام جهانی برزیل شود یا ازبکستان اما من تمایل دارم ازبکستان به جام جهانی 2014 برسد.» و کی روش با این جمله که «فرقی نمی کند کره جنوبی به جام جهانی 2018 برسد یا ازبکستان، انتقام بدی از کره ای‎ها گرفت.