اظهارات یک پیشکسوت درباره غیبت شجاعی در فهرست تیم ملی

اصغر حاجیلو درباره غیبت مسعود شجاعی در فهرست نفرات دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: بعید می دانم این امر ارتباطی به بازی کردن شجاعی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی داشته باشد چراکه در چنین وضعیتی احسان حاج صفی هم نبایست به تیم ملی دعوت می شد.

او افزود: مسعود شجاعی تنها بازیکنی نیست که در این اردو به تیم ملی دعوت نشده و پژمان منتظری هم برای دیدار با کره و سوریه جایی در فهرست نفرات تیم ملی ندارد. هرچند با توجه به اینکه شجاعی کاپیتان تیم ملی است، دلیل این اقدام کی روش برای من تا حدی جای سوال دارد اما فکر می کنم دلایل فنی در این تصمیم تاثیرگذار بوده است.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کی روش قصد داشته در بازی با کره جنوبی و سوریه از برخی بازیکنان جوان و جدید در ترکیب تیمش استفاده کند و برهمین اساس سامان قدوس، مهاجم ایرانی ای که در سوئد بازی می کند را به تیم ملی دعوت کرده است. با توجه به توانایی های قدوس فکر می کنم او می تواند در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور قدرتمندانه در جام جهانی به این تیم کمک کند.

حاجیلو در پایان تصریح کرد: با وجود قطعی بودن صعود ایران به جام جهانی و صدرنشینی در گروه، کی روش برای پیروزی تیمش را به مصاف کره جنوبی و سوریه می فرستد تا با اقتدار تمام راهی این رقابت ها شود.