واکنش حاج رضایی به دعوت سامان قدوس به تیم ملی

امیر حاج رضایی گفت : بعد از پایان جام جهانی 2014 یکی از ملزومات تیم ملی تغییر نسل بود که باید هر چه زود تر انجام می شد این تغییر نسل نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا صورت می گیرد. کارلوس کی روش با توجه به هدف گذاری برای جام جهانی بعدی ، به تدریج این کار را بعد از پایان مسابقات انجام داد و میانگین سنی تیم ملی را پایین آورد، این کار مطابق با مفاهیم فوتبال و دانش مربیان بزرگ صورت می گیرد.

وی در مورد لیست جدید تیم ملی گفت: انتخاب بازیکنان حق یک مربی است و هر کسی با توجه به تفکرات و انتظارات خود، بازیکنانی را به تیم ملی دعوت می کند. نکته قابل توجه این است که هیچ لیستی همگان را راضی نمی کند و همیشه موافقان و مخالفانی برای اسامی وجود دارد.

این کارشناس فوتبال در مورد دعوت نشدن پژمان منتظری به اردوی تیم ملی گفت: در فوتبال اتفاقات مختلف با دلایل متعدد اتفاق می افتد، علت این دعوت نشدن می تواند دلایل زیادی داشته باشد ما از دلایل با خبر نیستیم ما همه جا نیستیم تا از اتفاقات مختلف آگاهی داشته باشیم، اما به نظرم یکی از عوامل مهم می تواند سن بالای این بازیکن باشد.

او در مورد دعوت از سامان قدوس به اردوی جدید تیم ملی گفت : شناخت زیادی از این بازیکن ندارم ولی بطور حتم سرمربی و کادر فنی تیم ملی او را زیر نظر گرفته و با توجه به علاقه مندی که از خود برای حضور در تیم ملی نشان داده و همچنین درخشش در لیگ سوئد به این اردو دعوت شده است.

حاج رضایی در مورد تغییرات لیست تیم ملی برای دیدار با کره جنوبی و سوریه و همچنین دعوت مجدد از علیرضا حقیقی افزود : آینده را کسی نمی تواند پیش بینی کند بدون شک کادر فنی تیم ملی بازیکنانی را که در خارج از ایران بازی می کنند را با دقت زیر نظر دارند و حقیقی را که زمان زیادی بود که به تیم ملی دعوت نمی شد با توجه به درخشش در چند هفته لیگ سوئد به لیست تیم ملی اضافه کرده اند.