کریم باقری: الاهلی قوی تر از الهلال نیست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد نماینده عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پرسپولیس نمایش قدرتمندانه تری نسبت به نماینده این کشور در مرحله یک چهارم نهایی داشت.

کریم باقری در خصوص دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی تیمش مقابل الاهلی عربستان به ما گفت: «احساس می کنم اگر آن گل زودهنگام را نمی خوردیم، شرایط مان به کلی با امروز متفاوت بود. آن گل، همه برنامه های مان را بهم ریخت و ما را از کسب یک موفقیت قابل توجه دور کرد.» 

باقری ادامه داد: «از نگاه من، تیم الهلال در مرحله گروهی فشار بیشتری نسبت به الاهلی بر روی تیم ما وارد آورد. ما دو بازی برابر الهلال انجام دادیم که حاصل آن دو تساوی بود. البته مقابل الاهلی هم به تساوی رسیدیم اما فکر می کنم الاهلی به اندازه الهلال قدرتمند نیست. با این حال معتقدم تیم های عربستانی به خاطر مبالغ زیادی که خرج می کنند، از جمله قدرت های همیشگی آسیا هستند و توانایی های بالایی در رسیدن به موفقیت های بین المللی دارند.» 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نهایت گفت: «در این بازی ما از 14 بازی که 11 نفر اصلی و 3 تعویضی بودند، استفاده کردیم و همه دیدند که بازیکنان به خوبی از پس ماموریت هایی که به آنها داده بودیم، برآمدند. دو گلی هم که دریافت کردیم، روی ریباند بود و الاهلی از غافلگیری استفاده کرد اما امیدوارم با همین نمایشی که در دور رفت ارائه شد، در دور برگشت بتوانیم دروازه مان را بسته نگه داشته و با زدن گل های موثر، بازی را به سود خودمان به اتمام برسانیم.»