شاه ماهی استقلال بختیار دوم می شود؟

بختیار رحمانی وقتی به استقلال پیوست، منصوریان از یک خرید بزرگ نام برد و قرار بود این بازیکن از راه بیاید و در استقلال اوج هنرنمایی اش را به نمایش بگذارد.

رقم قرارداد بختیار رحمانی نشان می داد که در استقلال روی او حساب کرده اند و البته نیم نگاهی هم به تیم ملی داشت.

بازی ها که آغاز شد بختیار هر روز بدتر از دیروز روزگار سپری کرد تا جائیکه عذر وی را از استقلال خواستند و تا مدتها مثال خرید های بد استقلال به همراه حسین کنعانی زادگان شد.

فشاری که منصوریان تحمل کرد باعث شد او در این فصل در خرید هایش دقت بیشتری کند اما درعمل اینچنین نبود.

حربه رقیب منصوریان در تیم قرمز پوش پایتخت باز هم جواب داد و پس از اظهار تمایل پرسپولیس برای به خدمت گرفتن داریوش شجاعیان از تیم فوتبال گسترش فولاد به ناگاه علی منصوریان خیز بلندی برای جذب این بازیکن انجام داد و با یک رقم نسبتا نجومی در فوتبال ایران او را به خدمت گرفت.

2.5 میلیارد تومان برای رضایتنامه و پول یک فصل داریوش شجاعیان یعنی رقم چشمگیری که باید از هر پاس او منتظر گل بود و با هر شوت 3 امتیاز برای استقلال ذخیره می کرد اما چنین نشد و داریوش همانند بختیار فقط یک پاس داد آن هم در موقعیتی که حساس نبود تا مرد ازبک با یک شوت از راه دور دروازه تراکتور را باز کند.

سلسله خرید های منصوریان به نظر می رسد به بختیار دوم ختم می شود و داریوش اول همان بختیار دوم است.

امیدواریم داریوش شجاعیان حداقل اندازه پولی که برایش هزینه شده مفید باشد تا سلسله منصوریان در همان بختیار اول خلاصه شود.

منصوریان فقط 180 دقیقه فرصت دارد تا از خرید هایش بهترین استفاده را ببرد در غیر اینصورت با حکم امپراطوری هیئت مدیره سلسله اش در استقلال منقرض می شود.