سرمربی پرسپولیس بازیکن محبوب را بخشید؟
کمال کامیابی نیا اگر در تمرین پرسپولیس دست به اعتصاب نمی زد احتمالا هم در دیدار مقابل سیاه جامگان و هم الاهلی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس به میدان می رفت.
پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت ابتدای فصل کامیابی نیا به ترکیب اصلی نزدیک شده بود اما جنجال عدم حضور او در یکی از جلسات تمرین پرسپولیس باعث شد در شرایط تازه ای قرار بگیرد.
برانکو ایوانکوویچ در قبال این گونه رفتارها با هیچ بازیکنی شوخی ندارد و اگر کامیابی نیا کمتر از یک روز پس از تصمیمش ابراز ندامت نمی کرد شاید دیگر جایی در ترکیب پرسپولیس نداشت. با این حال برانکو با میدان دادن به کمال در نیمه دوم دیدار مقابل الاهلی نشان داد او را بخشیده اما هنوز مشخص نیست در دیدار برگشت مقابل حریف عربستانی کامیابی نیا چه جایگاهی در ترکیب پرسپولیس داشته باشد. آیا برانکو درباره او کوتاه می آید و به کامیابی نیا از ابتدا میدان می دهد؟ زمانی که او وارد ترکیب پرسپولیس شد وضعیت مرکز این تیم دگرگون شد و پرسپولیس به بازی برگشت. سرمربی پرسپولیس به لحاظ فنی نسبت به توانایی های کامیابی نیا آگاهی دارد اما مشخص نیست هنوز تصمیم گرفته باشد از ابتدا در ترکیب تیمش از او استفاده کند.