تلاش سید مهدی رحمتی برای جلب نظر منصوریان/ عکس
مهدی رحمتی به خوبی می داند شرایط فعلی علیرضا منصوریان در استقلال می تواند به هر گونه تغییری در ترکیب این تیم ختم شود تغییری که می تواند مانند مقطعی از فصل گذشته او را نیمکت نشین کند.
 فصل گذشته و در نیم فصل اول در روزهایی که استقلال خوب نتیجه نمی گرفت رحمتی پس از اختلاف با منصوریان نیمکت نشین شد و حسین حسینی به جای او درون دروازه قرار گرفت و عملکرد خوبی نیز ارائه داد. 
در شرایطی که تنها 5 هفته از فصل جدید گذشته منصوریان تا مرز برکناری از استقلال پیش رفته به طوری که تنها 180 دقیقه برای تغییر این وضعیت فرصت دارد. در چنین شرایطی منصوریان هر کاری می کند تا روند فعلی تیمش تغییر کند و این ناکامی به پایان برسد. منصوریان پس از دیدار مقابل پدیده به این نتیجه رسید برخی بازیکنان صلاحیت حضور در ترکیب اصلی را ندارند. نکته ای که رضا عنایتی نیز روز گذشته در مصاحبه ای به آن اشاره کرده بود.
این تغییرات می تواند شامل حال هر بازیکنی در استقلال شود چرا که منصوریان در لبه تیغ قرار دارد و دیگر فرصتی برای در نظر گرفتن برخی ملاحظات در قبال بازیکنان قدیمی تیمش ندارد. او اگر به این نتیجه برسد که رحمتی باید نیمکت نشین شود این تصمیم را در قبال او اعمال می کند.
با این حال کاپیتان استقلال این روزها با انگیزه بالایی در تمرینات استقلال حاضر شود. او بیش از تمرینات پیش فصل از خود انگیزه نشان می دهد و به نظر می رسد خطر از دست دادن جایگاه خود را در استقلال احساس کرده باشد به خصوص که در دیدار مقابل پدیده هواداران استقلال در ورزشگاه علیه رحتمی نیز شعار داده بودند.
درحال حاضر روی نیمکت استقلال دروازه بانی جوان و آماده حضور دارد که می تواند گلر شماره یک آبی پوشان در آینده باشد. حسین حسینی شخصیت آرامی دارد و در میان دیگر بازیکنان استقلال از محبوبیت قابل توجهی برخوردار است. حسینی به خوبی می داند برای تغییر جایگاهش در استقلال نیاز دارد در ترکیب این تیم قرار بگیرد. او فصل گذشته در چند دیدار فیکس شد و دیگر برای  استقلال به میدان نرفت اما شاید در این فصل موقعیت تازه ای برای او رقم بخورد.