سرمربی کره جنوبی: بدون شک ایران را شکست می دهیم

شین تائه یونگ، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ایران اظهار کرد: می‌خواهیم مقابل ایران توان و قدرت کره جنوبی را نشان دهیم. از هواداران انتظار دارم به ورزشگاه بیایند. بازیکنان ما در خانه بهترین هستند. بدون شک برابر ایران پیروز می شویم و سه امتیاز مسابقه را کسب خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: تمرینات خیلی خوبی در چند روز اخیر داشته‌ایم و باید تاکید کنم که تیم در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. اعتماد به نفس خوبی در تیم ایجاد کرده‌ایم و مطمئنم که فردا (۹ شهریور) بازی خوبی را برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به نمایش خواهیم گذاشت. من در این مدت کم حضور در راس تیم‌ ‌ملی نتوانستم کار زیادی انجام دهم، فقط تلاشم این بود که اعتماد به نفس و انگیزه را در بازیکنانم زنده کنم.

یونگ ادامه‌ داد: مطمئنم که تمام مردم کره انتظار دارند ما تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را شکست دهیم. دو بازی پیش رو داریم که هر دوی آنها دشوار هستند. نمی‌خواهیم کار را به تاشکند بکشانیم چون در آنجا بازی سخت‌تری خواهیم داشت. ایران هم تیمی نیست که به راحتی اجازه دهد ما فوتبال خودمان را بازی کنیم ولی من حتم دارم که سه امتیاز مسابقه با ایران را کسب خواهیم کرد.

وی افزود: قدرت فوتبال ایران روی ضد حملات این تیم است. به خوبی حریف را آنالیز کردیم و بازیکنان از قدرت تیم حریف آگاهی دارند. از بازیکنانم خواسته‌ام تا با آرامش کار خود را انجام دهند. در فوتبال یاد گرفته‌ام که قول ندهم چون توپ گرد است و هر اتفاقی رخ می‌دهد. ما بیش از ۱۰ روز است که مداوم تیم ملی فوتبال ایران را آنالیز کرده و تمرین کرده‌ایم و این را می‌دانم که تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران قطعا به اندازه ما برای این بازی آماده نشده است.

سرمربی کره در پایان صحبت خود، گفت‌: هواداران نقش مهمی در موفقیت ما خواهند داشت و فردا هم از آنها می‌خواهم که روز باشکوهی را برای ما رقم بزنند و حریف را تحت فشار قرار دهند.