کی روش می تواند از حرکات تحریک آمیز کره ای ها بهره برداری کند

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص جنگ روانی که از سوی کره ای ها علیه تیم ملی ایران به وجود آمده است اظهار داشت: نباید جنگ روانی که کره ای ها ایجاد کرده اند را جدی بگیریم، کارلوس کی روش همواره ثابت کرده که به خوبی می تواند از حرکات و رفتارهای تحریک آمیز حریف به سود تیم ملی بهره برداری کند و ما در گذشته نیز شاهد این مسئله بوده ایم، البته من امیدوارم کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به گونه ای عمل کنند که تیم دچار حاشیه نشود.

وی با اشاره به عدم همکاری کره ای ها با تیم ملی کشورمان گفت: کشوری که یک بازی رسمی قرار است در آن برگزار شود باید امکانات لازم از جمله یک زمین مناسب را در اختیار حریف بگذارد و روز قبل از مسابقه نیز باید زمین اصلی بازی را به مدت یک ساعت زمین در اختیار تیم مهمان قرار دهد و تمام شرایط میزبانی را رعایت کند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: ظاهرا کره ای ها یک زمین تمرین درجه دو را در اختیار ملی پوشان ما گذاشته اند و همین موضوع باعث ناراحتی کارلوس کی روش شده است اما با توجه به اینکه فردا قرار است بازی انجام شود کره ای ها ملزم هستند تا یک روز قبل از بازی یعنی امروز زمین اصلی مسابقه را در اختیار تیم ملی بگذارند.

ذوالفقارنسب در مورد کیفیت لیگ هفدهم و مقایسه آن با فصل گذشته عنوان کرد: امسال به دلیل اینکه سال منتهی به جام جهانی است می تواند برای فوتبال ایران سالی خوب و پربار باشد زیرا بازیکنان تلاش می کنند تا با عملکرد فنی خود نظر مثبت کادرفنی تیم ملی را جلب کنند. به نظر من کیفیت لیگ نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است و امیدوارم وقفه هایی که در میان مسابقات لیگ به وجود می آید در کیفیت این رقابت ها تاثیر منفی نگذارد.

دیدار تیم های ملی کره‌جنوبی و ایران ساعت 16:30 فردا پنجشنبه در مرحله انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه و از گروه A آسیا برگزار می شود. تیم ملی کشورمان با 20 امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه پیش از این صعود خود را قطعی کرده است و کره‌ جنوبی با 13 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.