کی روش به دنبال تلافی است!

مجید نامجو مطلق در خصوص دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی اظهار داشت: کره رقیب سنتی فوتبال ایران است و جدا از شرایط جدول، این دیدار برای هر دو تیم به لحاظ کری‌های موجود در فوتبال بسیار حیثیتی است. تیم ملی ایران در این بازی بدون استرس و کره‌ای‌ها سرتاپا استرس به میدان می‌آیند و این می‌تواند نقطه برتری و قوت تیم ملی ایران باشد. 

وی افزود: به جز ما ایرانیان، این بازی از جهات مختلفی برای خود کی‌روش هم خیلی مهم است. اول این که کی‌روش به دنبال ثبت یک رکورد افسانه‌ای با تیم ملی ایران است و آن هم صعود به جام جهانی بدون شکست و بدون گل خورده. اما با شناختی که من از کی‌روش دارم او هیچ حرفی از ذهنش پاک نمی‌شود و به خاطر ادعای کره‌ای‌ها قبل از جام جهانی گذشته داشتند و گفته بودند کی‌روش جام جهانی را از تلویزیون تماشا می‌کند، حتما کی‌روش هم الان به دنبال تلافی است و بدش نمی‌آید که کره‌ای‌ها جام جهانی روسیه را از تلویزیون تماشا کنند. 

ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ادامه داد: البته راستش را بخواهید خود من هم ترجیح می‌دهم که کره‌ای‌ها بعد از این همه سال که راحت به جام جهانی می‌رسیدند و در بعضی مقاطع و موارد فوتبال ما را تحقیر می‌کردند، اینبار به جام جهانی نرسند و تابوی شکست ناپذیری آنها در مقدماتی های جام جهانی توسط فوتبال ایران شکسته شود. من خیلی دوست دارم که این بازی را تیم ملی کشورمان مقتدرانه پیروز شود.

نامجو مطلق در خصوص توقع ایجاد شده از تیم ملی بابت صعود از مرحله گروهی جام جهانی روسیه تصریح کرد: این خیلی خوب است که انتظار از این تیم اینقدر بالا رفته. مردم دیگر به صعود به جام جهانی قانع نیستند و انتظار یک مرحله صعود دارند. این انتظار نمی‌تواند خیلی هم بیجا باشد. من ترجیح می دهم که در قرعه کشی جام جهانی با تیم‌هایی هم گروه باشیم که شانس صعودمان افزایش یابد. 

پیشکسوت فوتبال کشور در خصوص عدم دعوت از پژمان منتظری به تیم ملی گفت: کی‌روش نشان داده که زیاد به سن بازیکن اعتقاد ندارد که اگر چنین بود هرگز جلال حسینی را دعوت نمی‌کرد. به نظر من منتظری قربانی روند نا مطلوب بازی‌های استقلال شد و دچار افت شد و به همین دلیل به تیم ملی دعوت نشد. اما پژمان بازیکن بزرگی است و امیدوارم بتواند این دوره افت را پشت سر گذاشته و باز هم او را بین ملی پوشان ببینیم.