پرسپولیسی ها به دنبال حضور نوراللهی در بازی با الاهلی

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل نوراللهی اقدامات خود را سرعت بخشیده و امیدوارند او به بازی با الاهلی برسد.

احمد نوراللهی هنوز نتوانسته کارت پایان خدمت خود را دریافت کند. این بازیکن قرار بود شنبه راهی تبریز شود اما سفرش منتفی شود.

نوراللهی قرار بود برای دریافت برگه تسویه حساب و پایان خدمت عازم تبریز شده و در یگان سپاه عاشورای تبریز به دریافت چند امضا، برگه پایان خدمت را دریافت کند اما بروز برخی مشکلات موجب شده که نوراللهی هنوز مجوز بازی نداشته باشد.

در این میان طاهری هم جلساتی با باران چشمه مدیرکل تربیت بدنی نیروهای مسلح برگزار کرده تا مشکل پایان خدمت نوراللهی حل شده و کارتش صادر شود.

نوراللهی با استفاده از کسر خدمت به خاطر سابقه جبهه پدر و مادرش و همچنین سابقه بسیج خودش مدت زیادی از سربازی اش را کسری گرفت و مدتی هم به عنوان سرباز در اختیار تیم تراکتورسازی بود و سه ماه هم با اعلام عدم نیاز از سوی سپاه عاشورا مواجه شد و حالا تا پایان شهریور ماه سرباز محسوب می شود اما پرسپولیسی ها در تلاش هستند سربازی او کمی زودتر از موعد به اتمام برسد تا بتواند در لیست بازی با الاهلی قرار بگیرد.

حضور کامیابی نیا و ربیع خواه و هماهنگی آنها با سایر نفرات و قرار نداشتن نوراللهی در شرایط مسابقه باعث می شود این بازیکن شانس چندانی برای بازی کردن نداشته باشد اما پرسپولیسی ها در تلاش هستند هرچه زودتر کارت پایان خدمت نوراللهی را بگیرند تا او به ترکیب تیم اضافه شده و رفته رفته شانس بازی هم پیدا کند.