واکنش کریم باقری به تصمیم سازمان لیگ/ به اندازه کافی بازیکن داریم!

باقری در خصوص شرایط فعلی پرسپولیس می‌گوید: شرایط تیم خوب است. ما بعد از چند روز تعطیلی تمرینات را شروع کردیم که در دو نوبت صبح و عصر ادامه دارد. تلاش می‌کنیم تا خودمان را آماده بازی با الاهلی کنیم ولی قبل از آن باید با گسترش فولاد بازی کنیم که 3 امتیاز این مسابقه بسیار مهم است. ما باید این بازی را ببریم تا دوباره به صدرجدول برسیم. امیدوارم که با اضافه شدن ملی‌پوشان با شرایط خوبی به مصاف حریفان خودمان برویم.

باقری در پاسخ به این پرسش که آیا بازی با گسترش فولاد قبل از تقابل با الاهلی، تیم شما را خسته نمی‌کند، می‌گوید: به هر حال این برنامه توسط سازمان لیگ ترتیب داده شده و ما باید بازی عقب افتاده خودمان را انجام بدهیم. خدا را شکر به اندازه کافی هم بازیکن داریم و امیدوارم که مشکل خاصی ایجاد نشود.

از او می‌پرسیم که فکر می‌کنید پرسپولیس الاهلی را شکست بدهد، باقری هم اینطور جواب می‌دهد: فوتبال که قابل پیش‌بینی نیست و ما بازی آسانی در پیش نداریم. آنها میزبان هستند و تلاش می‌کنند تا از شرایط میزبانی استفاده کنند. آنها میزبان هستند و فقط 10درصد ورزشگاه را به هواداران ما می دهند. شانس صعود ما و الاهلی 50 ـ 50 است. با این حال امیدوارم که ما در نهایت به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

خیلی ها معتقدند پرسپولیس در لیگ‌برتر شانس اول قهرمانی است. باقری در این خصوص هم صحبت می‌کند: صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است. شما می‌بینید که الان پارس جنوبی در صدرجدول قرار گرفته و خیلی از تیم ها مدعی هستند. ما از حالا نباید خودمان را قهرمان بدانیم. البته تیمی که در هفته های ابتدایی و در نیم فصل خوب امتیاز جمع کند، طبیعتا حاشیه امنیت خوبی برای نیم فصل دوم خواهد داشت.