برخی جام های پرسپولیس گم شده است؟

جعفر کاشانی درباره وضعیت تشکیل موزه باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: افتخارات باشگاه پرسپولیس باید یک جا جمع شود تا بازیکنان بدانند که در چه تیم بزرگی بازی می کنند.  همچنین ایجاد موزه می تواند منبع درآمدی برای باشگاه باشد.

او ادامه داد: در حال حاضر تیم های بزرگ اروپایی همچون بارسلونا و رئال مادرید  افتخارات خود را در موزه قرار داده اند تا در تاریخ ورزش اسپانیا ماندگار شود.

کاشانی درباره اینکه برخی از جام های پرسپولیس گم شده است، بیان کرد: جام های پرسپولیس مربوط به دوران قبل و بعد از انقلاب است.  اکثر جام های پرسپولیس بعد از انقلاب  در دوران علی پروین کسب شده است و باید این جام ها در موزه پرسپولیس نگهداری شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: از همه بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس می خواهم که افتخارات خود را تقدیم موزه پرسپولیس کنند تا این افتخارات برای آیندگان به یادگار بماند. من موضوع فراخوان برای اهدای جام های پرسپولیس را مطرح نکردم و فقط بیان کردم که بازیکنان و مربیان سابق جام های دوران خود را به باشگاه اهدا کنند.

کاشانی در پایان خاطر نشان کرد: زمان تشکیل موزه باشگاه پرسپولیس مشخص نیست اما همه پرسپولیسی های سابق باید درجمع آوری جام های پرسپولیس به باشگاه کمک کنند.