انتقاد کاپیتان تراکتورسازی از کی روش

مهدی کیانی در مورد وضعیت تراکتورسازی بعد از گذشت پنج هفته از لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و به آینده امیدوار هستیم. دو بردی که مقابل سایپا و نفت تهران داشتیم شرایط تیم را بهتر کرد و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. البته ما در سه بازی ابتدایی هم باید حداقل شش امتیاز می‌گرفتیم، اما خیلی بدشانس بودیم که دست خالی زمین را ترک کردیم.

وی در مورد شرایط تراکتورسازی برای حضور در جام حذفی اظهار داشت: انگیزه زیادی برای قهرمانی در جام حذفی داریم. ما می‌توانیم با پنج یا شش بازی قهرمان شویم و سهمیه آسیا را بگیریم. البته قهرمانی در این جام خیلی سخت است، ولی تلاش می‌کنیم به هدف‌مان برسیم. در اولین بازی هم با پدیده روبه‌رو می‌شویم که واقعاً بازی سختی خواهد بود.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در واکنش به طرح این موضوع که چرا کی‌روش از او برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت به عمل نمی‌آورد، تصریح کرد: قبلاً در این مورد زیاد صحبت کرده‌ام. من فصل گذشته جزو بازیکنان برتر لیگ بودم و امسال هم از لحاظ تأثیرگذاری نفر اول هستم. وقتی بازیکنی عملکرد خوبی دارد باید دعوت شود، ولی به نظر من کی‌روش و دستیارانش توجهی به لیگ برتر ندارند. آنها نفرات مورد نظر خودشان را انتخاب کرده‌اند و این شیوه کی‌روش انگیزه خیلی از بازیکنان را در لیگ برتر از بین برده است.