پرسپولیس به جای ابوظبی به دبی می‌رود

در این مورد شنیدیم طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای بازی با الاهلی عربستان، پرسپولیسی‌ها 4 شب و 5 روز در امارات خواهند بود اما اقامت‌شان در ابوظبی محدود به شب قبل از بازی است.

این موضوع به خاطر نزدیکی دو شهر ابوظبی و دبی است. پرسپولیسی‌ها 18 شهریور راهی امارات می‌شوند و مستقیماً به دبی می‌روند تا در هتل ایرانیان مستقر شوند. اعضای تیم صبح روز دوشنبه بعد از صرف صبحانه با اتوبوس راهی ابوظبی خواهند شد و در هتل گرند میلینیوم مستقر می‌شوند. کنفرانس خبری و نشست هماهنگی پیش از این بازی نیز در همین هتل انجام خواهد شد که مدیران باشگاه منتظر اعلام زمان این کنفرانس و همچنین ساعت برگزاری تمرین در زمین اصلی ورزشگاه بن زاید از سوی کنفدراسیون هستند.

زمان پرواز تیم از تهران به مقصد دبی ساعت ۱۱:۴۵ روز شنبه 18 شهریور خواهد بود. تیم در دبی و باشگاه ایرانیان مستقر می‌شود و طی روزهای شنبه و یک‌شنبه دو جلسه تمرین از ساعت ۱۹:۳۰ در زمین چمن همین مجموعه پشت‌سر می‌گذارد. پرسپولیسی‌ها روز دوشنبه به ابوظبی می‌روند و ساعاتی بعد از اتمام بازی یعنی همان سه‌شنبه شب به دبی برمی‌گردند. پرواز برگشت به تهران نیز برای ساعت 21 چهارشنبه به وقت محلی تهیه شده است.