به برکناری‌ام در پرسپولیس افتخار می‌کنم!

علیرضا رحیمی در خصوص موضوع حضورش در باشگاه نفت تهران و اینکه شروطی برای حضور در این باشگاه به عنوان مدیرعامل دارد، اظهار داشت: اصلاً نمی‌دانم باشگاه نفت تهران کجاست و تا به حال به این باشگاه نرفته‌ام. ضمن اینکه شرط هم نگذاشته‌ام درخشان را بردارند تا به نفت بروم. پیشنهادی برای مدیرعاملی این باشگاه نداشتم و فقط یکی دو بار مدیران این باشگاه که اسپانسر ما در پرسپولیس بودند، از من مشورت خواستند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در زمان حضورش در این باشگاه با آمدن درخشان، او رفت، گفت: زمانی که مدیرعامل از پرسپولیس استعفا نکردم، بلکه از من خواسته بودند علی دایی را برکنار کنم و من این کار را انجام ندادم. چون این کار را نکردم، هر دوی ما را با هم برکنار کردند و من استعفایی ندادم.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در واکنش به این مسئله تصمیم آن زمانش مبنی بر برکنار نکردن دایی هم به نظر درست بوده، چراکه این باشگاه اکنون باید تمام قرارداد دایی را پرداخت کند، گفت: کاری با ضرر این اتفاق هم ندارم، من آن زمان دایی را برکنار نکردم، چون مدیر دستوری نیستم که با دستور کسی کاری انجام بدهم و توصیه‌پذیر باشم. من به برکناری‌ام در پرسپولیس در آن زمان افتخار می‌کنم.

رئیس مستعفی فدراسیون هندبال با خودداری از صحبت درباره این فدراسیون در خصوص بحث حضورش در سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: چنین چیزی نیست و صحبتی با من نشده است.