سردار - قدوس؛ سربازان تازه نفس نبرد آخر

تیم ملی که پیش از پایان مرحله نهایی انتخابی جام جهانی سوریه توانسته جواز حضور در این رقابت‌ها را کسب کند، اکنون در جدالی تشریفاتی که همراه با برگزاری جشن صعود خواهد بود برابر سوریه قرار خواهد گرفت.

سوریه که حریف شگفت انگیز این رقابت ها محسوب می‌شود، توانسته تا به اینجا در کنار ازبکستان و کره جنوبی شانس صعود را برای خود حفظ کند تا جدالی سرنوشت ساز در آزادی پیش روی آنها قرار داشته باشد. جدالی که البته کی روش نیز با اهدافی در ذهن آن را دنبال می‌کند و نمی‌خواهد آخرین میزبانی‌اش در این رقابت‌ها با نتیجه‌ای جز پیروزی و از کف رفتن رکوردها باشد و البته از سویی دیگر نیز بابت میزبانی نامناسب سوریه در مالزی به صورت انتقامی نیز به آن نگاه می‌کند.

خبر خوشحال کننده اما برای کی روش می‌تواند در اختیار داشتن دو نیروی تازه نفس تهاجمی برای این جدال باشد. سردار آزمون که در دیدار برابر کره جنوبی به دلیل مصدومیت غایب بود، اکنون به اردوی تیم ملی بازگشته و در کنار خود سامان قدوس را به عنوان جدیدترین لژیونر دورگه فوتبال ایران می‌بیند. قدوس که با عملکردی جالب توجه در تیم سوئدی توانسته عنوان ستاره جدید و احتمالی تیم ملی را به خود اختصاص دهد، اکنون در آستانه رونمایی در استادیوم آزادی است و امیدوار است سرنوشتی همچون اشکان دژآگه در اولین حضورش با پیراهن تیم ملی و در استادیوم آزادی برایش رقم بخورد.