سرمربی سپاهان: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی است

زلاتکو کرانچار در مورد بازی نخست در جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برای اینکه در جمع مدعیان قرارگیریم برای برد به میدان می رویم و فقط هدفمان شکست تیم فوتبال نفت است.برای ما فرقی نمی کند آبادانی ها با چه ترکیبی در زمین حاضر خواهند شد و فقط برای صعود به مرحله بعد در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: الان به فکر فولاد خوزستان نیستیم چون نزدیکترین بازی که در پیش داریم جدال در جام حذفی است و به همین خاطر دنبال شکست صنعت نفت آبادان هستیم و بعد از آن به صدر جدول صعود خواهیم کرد.

کرانچار در خصوص جایگاه تیمش خاطرنشان کرد: گفتم که با سپاهان هدفمان رسیدن به صدر جدول است و تلاش می کنیم تا جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کنیم و برای احقاق خواسته هایمان با پرسپولیس و دیگر حریفان رقابت خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان با عنوان شانس بالای قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهارداشت: تا این لحظه پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی را دارد و این تیم با رهبریت برانکو فصل را آغاز کرده است.البته این تیم به خاطر فشاری که در بازی های آسیایی دارد به سپاهان این شانس را به سپاهان و دیگر تیم ها می دهد تا با سرخپوشان وارد رقابت شوند.

کرانچار تاکید کرد: پرسپولیس راه سختی تا رسیدن به فینال دارد و با شناختی که از الاهلی و بازیکنان این تیم دارم شاگردان برانکو کارسختی درپیش دارند و به نظرم شانس عود این تیم به مرحله بعد 50 -50 است.

وی تصریح کرد: در بازگشت علی کریمی به سپاهان تردید دارم و با شناختی که از این ملی پوش دارم می دانم علاقه زیادی به حضور در لیگ های معتبر اروپایی دارد و منتظر جواب این بازیکن هستیم.

کرانچار خاطرنشان کرد: رسول نویدکیا برای جدایی از سپاهان صحبتی با من نکرد و او خاطرش از انتقاد هواداران در بازی با سپیدرود مکدرشده بود و من نشانه ای از ترک کردن تیم را در او ندیدم.

وی با اشاره به انتقاد هواداران استقلال و شعار علیه سرمربی این تیم تاکید کرد: ذهنم را به مسایل مختلف مشغول نمی کنم و از انتقاد ها استقبال خواهم کرد چرا که همین انتقاد ها باعث می شود تا نقاط ضعفمان را شناسایی کنیم.برای همین من نمی توانم در مورد اتفاقاتی که در استقلال و علیرضا منصوریان رخ داد صحبت کنم.