شروع دوباره ستاره سابق پرسپولیس برای بازگشت به اوج

پیام صادقیان بدون شک یکی از ستاره‌های چند سال اخیر فوتبال ایران است. بازیکنی که در روز‌های اوجش اگر کسی تنها دقایقی عملکرد وی را می‌دید صحبت از حضور او در تیم‌های بزرگ دنیا می‌کرد چرا که این بازیکن با عملکردی که در زمین داشت نشان می‌داد که این پتانسیل را دارد تا در فوتبال اروپا توپ بزند.

پیشنهاد‌ها از اروپا می‌رسید، اما ستاره جوان اعتقاد داشت برای حضور در فوتبال اروپا هنوز زمان هست و زود است.

اما فوتبال روی دیگر خود را به این جوان نشان داد. صادقیان به بازیکن پر حاشیه پرسپولیس تبدیل شد. همین حاشیه‌‍‌ها باعث شد تا این بازیکن جایگاهی که دارد را از دست بدهد و از پرسپولیس برود، جایگاه چندان ثابتی در نفت منصوریان نداشته باشد، به بازیکن تعویضی علی دایی در صبا تبدیل شود، به تیم تازه لیگ برتری شده ماشین سازی برود و با این تیم حضور در قعر جدول و البته سقوط به لیگ دسته اول را تجربه کند، با علی کریمی به نفت برود و با کریمی هم از این تیم جدا شود، در بین تیم‌های لیگ برتری برای فصل جدید خواهان چندانی نداشته باشد موضوعی که باعث شود تا او برود و با سپیدرود انتهای جدولی قرارداد ببندد و در تمرینات این تیم هم حاضر نشود.

اینها همه راهی بود که صادقیان پس از جدایی از پرسپولیس طی کرد. با این حال خیلی‌ها از دلایل این افت شدید ستاره فوتبال ایران می‌گفتند. با نگاهی به دلایل خیلی از کارشناسان می‌شود فهمید که یکی از اصلی‌ترین دلایل افت صادقیان عدم وجود یک مشاور در زندگی ورزشی‌اش بود. این را از صحبت‌های اخیر خود صادقیان هم می‌شود فهمید.

«صادقیان در مورد تغییر این راه  و پایان یافتن حواشی‌اش گفت: آن زمان که حواشی داشتم ۲۰ سالم بود. اما حواشی را کنار گذاشتم و سعی کردم فوتبال بازی کنم. همچنین ایجنت جدیدم نیز در این راه به من کمک کرد تا بتوانم راه درست را پیدا کنم».

با این حال صادقیان هرچند دیر اما بالاخره به فوتبال اروپا رفت. آنهم نه در دورتمندی که به صورت جدی خواهان این ستاره فوتبال ایران بود بلکه در یک تیم ترکیه‌ای. به هر حال حضور در فوتبالی که ستاره‌های زیادی از فوتبال دنیا در آن بازی می‌کنند هم خالی از لطف نیست و می‌تواند به این ستاره برای بازگشت به روز‌های اوجش کمک شایانی کند و می‌توان منتظر بازگشت این ستاره به روزهایش اوجش و حتی حضور در تیم ملی ایران هم بود.