پیام تاج در مورد صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به رده دوم جهانی

در متن پیام مهدی تاج - رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

ساحلی‌بازان ایران در سال‌های متمادی الگویی شایسته برای صرف فعل خواستن بوده‌ و در روند شش ساله اخیر خود، بدون چشم داشت و تنها به نام پرچم مقدس سه رنگ کشورمان افتخارات بسیاری به دست آورده‌اند و اکنون اوج درخشش ستاره‌های این تیم را با صعود به رده دوم جهان نظاره‌گر هستیم.

شیرینی کسب این افتخار بی‌سابقه در ورزش‌های تیمی کشورمان همزمان با صعود زود هنگام و بدون دغدغه تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گواهی است بر برنامه ریزی‌های دقیق کمیته‌های مربوطه و حمایت‌هایی که فدراسیون فوتبال علیرغم محدودیت‌های چند ماهه خود داشته است. بازیکنان غیور این تیم که افتخاراتشان در سطح جهان همواره وزین‌تر از میزان توجهات و امکانات قرار گرفته در اختیارشان بوده است، نه تنها برای تیم ملی کشورشان از اهمیت بسیار بالایی برخودارند بلکه با کسب عناوین فردی برترین‌های جهان برای فوتبال ساحلی جهان هم ستاره‌های پر فروغی به شمار می‌روند.

اکنون ضمن تبریک به جامعه ورزش کشور، فوتبال و به طور ویژه فوتبال ساحلی، مراتب قدردانی و تبریکات ویژه خود را به بازیکنان ارزشمند تیم ملی فوتبال ساحلی اعلام می‌داریم. بدون تردید این افتخارآفرینی بی‌سابقه و قرار گرفتن در رده دوم جهان برای جامعه ورزش کشور و فدراسیون فوتبال مایه مباهات است و در ادامه این راه از هیچ حمایتی دریغ نخواهد شد.

در پایان لازم می‌دانم از حمایت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان، مدیران و بازیکنان تیم‌های ملی فوتبال ساحلی، اصحاب رسانه و صدا و سیما ج. ا. ا. تشکر ویژه‌ای داشته باشم که بدون همکاری و یکدلی آنها و دعای خیر مردم کسب چنین جایگاهی میسر نبود.