کی روش: دیگر درمورد برنامه‌های تیم ملی صحبت نمی‌کنم

کارلوس کی روش  درباره برنامه های آتی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: در نشست خبری پس از دیدار با سوریه اعلام کردم که دیگر در مورد این مسائل صحبت نمی کنم. نبایست از دغدغه های من سوال کنید. زمانیکه به ایران آمدم با علی سعید لو، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی و همچنین علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال توافق کردیم که یک زمین فوتبال برای ارتقا سطح فوتبال ایران ساخته شود و در آن شاهد تمرینات سریع تر و باکیفیت تری باشیم. با وجود گذشت هفت سال از این موضوع همچنان در زمینی تمرین می کنیم که طول آن 60 متر است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: لازم است بگویم  من درباره برنامه های آماده سازی تیم ملی صحبت نمی کنم. چراکه مردی هستم که دوست دارم کلام خودم را حفظ کنم و نمی خواهم در مورد هیچ چیزی صحبت کنم. با تمام احترامی که برای شما قائل هستم، با من دیگر در مورد برنامه های تیم ملی صحبت نکنید. نمی خواهم درمورد مشکلات تیم ملی ایران صحبت کنم چراکه برای من پیش پا افتاده است.

 او درباره عملکرد تیم داوری دیدار ایران و سوریه گفت: واقعیت فوتبال آسیا تغییر نمی کند. بدون شک یکی از نقاط ضعف فوتبال این قاره مسائل داوری است. تنها 2 داور خوب در آسیا داریم اما صدها بازی اتفاق می افتد که عملکرد داوران  آن مناسب نیست. پنالتی ای که در بازی چین و ازبکستان به سود میزبان گرفته شد،  برای فوتبال آسیا آبروریزی است.همان گونه که می دانید ازبکستان نتوانست به مرحله پلی آف جام جهانی صعود کند و از رقابت ها کنار رفت. این مشکلات ضربه های بزرگ و عمیقی به تیم ها می زند و دیدید که دود اشتباه داور بازی چین و ازبکستان به چشم ازبک ها رفت.