تاج: برای حضور بانوان آمادگی نداریم

بلیت فروشی برای بانوان در دیدار ایران برابر سوریه و حضور بانوان سوری باعث شد تا مهدی تاج درباره موضوع حضور بانوان در ورزشگاه اظهار نظر کند.


رئیس فدراسیون فوتبال در اولین موضع گیری نسبت به این اتفاقات، گفت: ما که در ورزشگاه حاضر می‌شویم در جریان واقعیت‌های موجود درون ورزشگاه هستیم. در حال حاضر از لحاظ ساختاری و فیزیکی آمادگی ورود بانوان را نداریم. باید گیت‌های ورودی جداگانه داشته باشیم که این اتفاق نیفتاده است. با آن اشتباهی هم که در سیستم بلیت فروشی رخ داد تنها ۱۱ نفر از بانوان بلیت خریدند که با تذکر ما آن بلیت‌ها ملغی شد.


تاج در ادامه صحبت های خود در واکنش به حضور بانوان سوری در ورزشگاه، افزود: زمانی که سوری‌ها به ورزشگاه آمدند، ما آن‌ها را طبق قوانین بین‌المللی به ورزشگاه راه دادیم و مشکلی هم پیش نیامد.


رئیس فدراسیون فوتبال برخلاف وزارت ورزش و جوانان البته وعده ای برای فراهم کردن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه ها مطرح نکرد و تنها در واکنش به این سوال که "چرا وقتی حضور بانوان سوری باعث ایجاد مشکل نشد، به بانوان ایرانی هم اجازه حضور در ورزشگاه ندادید" گفت: این مساله‌ای است که باید بررسی شود!