درخشش ستارگان رئالی در هفته سرنوشت ساز/عکس

در هفته ای که گذشت بازی های مهمی در عرصه ملی در سراسر جهان برگزار شد و آرایش تیم های راه یافته به روسیه 2018 تا حدودی مشخص شد.

در این میان ستارگان رئال مادرید که در رده باشگاهی در اوج قرار دارند، در عرصه ملی نیز همچنان می درخشند و به جز مودریچ و کواچیچ، دیگر بازیکنان روزهای خوبی را سپری کردند.

در تیم ملی اسپانیا، ایسکو موفق به زدن 3 گل در 2 دیدار برابر ایتالیا و لیختن اشتاین شد و به جز واسکز، بقیه بازیکنان نظیر راموس، کارواخال، آسنسیو و ناچو به تناوب برای لاروخا به میدان رفتند. همچنین مارکوس یورنته و سبایوس نیز در 2 پیروزی متوالی تیم زیر 21 سال اسپانیا برابر ایتالیا و استونی سهیم بودند.

رونالدو موفق شد برای پرتغال مقابل جزایر فارو هت تریک کرده و پاس گل دیدار مقابل مجارستان را ارسال  کند و گرت بیل نیز حضوری مفید در جریان 2 پیروزی ولز برابر اتریش و مولداوی داشت.

http://www.afkarnews.ir/fa/admin/newsstudios/add/

کیلور ناواس با کاستاریکا موفق به غلبه بر ایالات متحده و کسب تساوی برابر مکزیک شد و مارسلو و کاسمیرو در لباس سلسائو برابر اکوادور پیروز شد، اما مقابل کلمبیا متوقف شدند.

اما کواچیچ و مودریچ پیروزی 0-1 برابر کوزوو و شکست برابر ترکیه را با تیم ملی کرواسی ثبت کردند تا آنها بازیکنان مغلوب رئال در هفته ی گذشته باشند.