لژیونر ایرانی به بیمارستالن منتقل شد/ عکس

علیرضا حقیقی یک سال پس از عضویت در ماریتیمو پرتغال، فصل 2017 را با اسکیلستونا سوئد آغاز کرد ولی در 13 مسابقه ابتدایی به دلیل مصدومیت حضور نداشت و از هفته چهاردهم در ترکیب این تیم قرار گرفت و در تمام بازی‌های اخیر لیگ آلسونسکان به میدان رفت.

این دروازه‌بان که بعد از حضور در تیم قعرنشین اسکیلستونا نمایش موثری از خود بر جای گذاشته و به لیست نفرات تیم ملی هم بازگشته امشب برای نهمین هفته متوالی در ترکیب این تیم به میدان رفت ولی این مسابقه با مصدومیت برای او همراه بود.

 

 

اسکیلستونا در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ آلسونسکان سوئد از ساعت 18:30 پذیرای استرسوند بود که با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد و یکی از گل‌های این تیم را سامان قدوس وارد دروازه حقیقی کرد.

حقیقی با وجود شکست اسکیلستونا در این دیدار، همچون سه هفته اخیر که بهترین بازیکن تیم‌اش بود، چند واکنش خوب برابر استرسوند داشت ولی در دقیقه 80 و هنگامی که قصد دفع توپ را داشت، با ضربه‌ای که مهاجم تیم حریف زد به شدت مصدوم شد و در لحظات پایانی به دلیل اینکه تیم‌اش سه تعویض خود را انجام داده بود به سختی کارش را تا لحظه آخر ادامه داد.

 

 

حقیقی در پایان این دیدار به علت شدت مصدومیت از ناحیه سر به بیمارستان انتقال یافت ولی حال عمومی وی خوب گزارش شده و قرار است وضعیت کامل آسیب دیدگی او بعد از جواب MRI مشخص شود.