هواداران می دانند در استقلال چه خبر است

آرش برهانی در خصوص ثبت قرارداد با تیم داماش تهران به عنوان سرمربی، اظهار داشت: خدا را شکر با یکسری جوان‌ با انگیزه و خوب در حال کار هستم. ان‌شالله بتوانم یکسری کارهای مثبت با جوانان در جنوب شهر تهران انجام بدهیم. من دوست دارم با آرامش و انگیزه بالا از لیگ پایین شروع کنم تا در آینده بتوانم با این تیم به لیگ بالاتری بیایم.

وی در ادامه درباره آینده خود در عرصه مربیگری در فوتبال، اظهار داشت: من تمام سعی خودم را می‌کنم تا بتوانم در این زمینه مربیگری اطلاعات بیشتر و بالایی را به دست بیاورم. من دوست دارم علم این کار را به دست بیاورم و دنبال کسب تجربه هستم. مطمئنم هر کسی که با هدف در این عرصه فعالیت کند به بهترین درجه می رسد. من هم دوست دارم در این کار با قدرت وارد شوم و به بهترین درجه برسم و ایمان دارم که موفق خواهم شد. 

برهانی در پایان در مورد شرایط استقلال در لیگ برتر و کسب نتایج نسبتا ضعیف  این تیم اظهار داشت: من برای تیم فوتبال استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم. فکر می‌کنم هواداران مطلع باشند که چه اتفاقاتی دارد می‌افتد و می‌دانند حق با چه کسی است و شرایط استقلال را می‌دانند، نیازی نیست من راجع به این موضوع حرف بزنم.