مهاجم استقلال: شادی گلم به خاطر استرس بود!

علی قربانی در مورد پیروزی برابر گل‌گهر، گل نزدن مهاجمان این تیم و شرایط استقلال برای بازی با پارس جنوبی جم در هفته ششم لیگ‌برتر صحبت‌های جذابی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید:

آخر معلوم شد تو گل زدی یا خسرو حیدری؟

واقعیتش را بخواهید در آن صحنه آنقدر فشار روی ما بالا بود که من اصلا متوجه نشدم چه کسی گل زد. البته فکر نمی‌کنم اگر من با شهدادنژاد درگیر نمی‌شدم اتفاق خاصی می‌افتاد و توپ وارد دروازه می‌شد.

حالا که صحنه‌ها را دیدی متوجه شدی که چه کسی گل را زده است؟

بله صحنه‌ گل را دیدم و متوجه شدم که خسرو حیدری گل را زده است. در کل، کار  اصلی را آقا خسرو کرد و من فقط باعث شدم توپ وارد دروازه شود.

چرا اینقدر بعد از گل شادی کردی؟

راستش را بخواهید شادی‌ای که من انجام دادم به خاطر گلی که زده شد، نبود بلکه به خاطر تیمم بود. ما قبل از بازی بسیار تحت فشار بودیم و از اینکه با این پیروزی تیم‌مان از این استرس سنگین خارج شد، بسیار خوشحال بودم و نتوانستم خودم را کنترل کنم.

خیلی‌ها گفتند تو روی شهدادنژاد خطا انجام دادی و گل سالم نبود.

راستش را بخواهید در آن صحنه من برگشتم و اصلا متوجه نشدم که چه اتفاقی افتاده است. واقعیتش را بخواهید اصلا نمی‌دانم روی شهدادنژاد خطایی انجام دادم یا نه و این موضوع را در اختیار کارشناسان داوری می‌گذارم.

باتوجه به فشاری که روی مهاجمان استقلال بابت گل نزدن است، دوست داشتی تو این گل را به ثمر می‌رساندی؟

باور کنید این موضوع اصلا اهمیتی ندارد چراکه بیشتر از ما تیم استقلال تحت فشار بود. ما باید این بازی را می‌بردیم و همین که با این پیروزی از فشار خارج شدیم اتفاق بسیار خوبی است.

فکر می‌کنی چرا مهاجمان استقلال با گذشت 6 بازی هنوز موفق نشده‌اند گلی بزنند؟

راستش را بخواهید تمام علت آن به خاطر فشاری است که ما در هفته‌های گذشته تحمل کرده‌ایم. استقلال تیم بزرگی است و تا دو، سه بازی نتیجه نمی‌گیریم فشار روی بازیکنان زیاد می‌شود. مدتی است بحث گل نزدن مهاجمان استقلال به راه افتاده است و همین مساله باعث شد ما با فشار کارمان را ادامه بدهیم.

پیروزی برابر گل گهر شما را از فشار خارج می‌کند؟

صددرصد همین‌طور است. همانطور هم که قبلا هم گفتم ما قبل از بازی خیلی استرس داشتیم و مطمئن باشید این پیروزی می‌تواند خیلی به ما کمک کند. حتما می‌دانید در مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی 8 تیم لیگ‌برتری حذف شده‌اند و شما می‌توانید متوجه شوید که کار بازیکنان ما در زمین کار مهمی بود.

ظاهرا از کیفیت چمن مصنوعی سیرجان هم ناراضی بودید. این مساله درست است؟

واقعا کیفیت چمن افتضاح بود و این را می‌توانید از تمام بازیکنان ما سوال کنید. به همین دلیل هم هست که می‌گویم کاری که انجام دادیم و توانستیم گل‌گهر را شکست دهیم کار کوچکی نبود.

چقدر این پیروزی می‌تواند شما را برای کسب موفقیت در بازی با پارس جم کمک کند؟

مهمترین نکته پیروزی برابر گل گهر این بود که کمی از فشار خارج شدیم و مطمئنا در بازی با پارس جم با شرایط بهتری وارد زمین می‌شویم. پیروزی برابر گل‌گهر به ما خیلی کمک کرد و امیدوارم با گرفتن 3 امتیاز بازی با پارس جم بتوانیم دوباره به شرایط ایده آل برگردیم.

و سوال آخر؛ فکر می‌کنی باتوجه به شرایط خوبی که پارس جنوبی دارد، استقلال توان شکست این تیم را دارد؟

بله، ما توان شکست هر تیمی را داریم و فقط باید کمی از نظر روحی بالا بیاییم. مطمئن باشید اگر بازیکنان ما اعتماد به نفس بگیرند شرایطمان بهتر از این می‌شود و تمام حریفانمان را می‌توانیم شکست دهیم.