دلخوری بازیکن سابق استقلال از علی کریمی

هاشم بیک زاده درباره آخرین وضعیتش با تیم نفت طلاییه اظهار داشت: علی کریمی به مسئولان  باشگاه دستور داده تا از لحاظ قراردادی بازیکنانی که از فهرست تیم نفت کنار گذاشته است راضی کنند اما تاکنون هیچ اتفاقی رخ نداده است. تصمیم کریمی سبب شد تا دست کم تا نیم فصل خانه نشین شویم اما امیدوارم تکلیفمان را مشخص کنند.

او درمورد اینکه به نظر می رسد علی کریمی به دلایل غیرفنی هشت بازیکن را از فهرست نفت طلاییه کنار گذاشته است، گفت: شاید از لحاظ تاکتیکی به کار علی کریمی نمی آمدیم که چنین رفتاری انجام داد. در چنین وضعیتی به زور نمی توانیم در نفت طلاییه بمانیم.

بیک زاده درباره بدشانسی سال های اخیرش تصریح کرد: با وجود اینکه در سال های اخیر برای کسب موفقیت تمام تلاشم را به کار گرفتم اما قسمت این بود که نتوانم در جام جهانی و جام ملت های آسیا پیراهن تیم ملی را بپوشم. از طرفی در تراکتورسازی و نفت هم با مشکل مواجه شدم. با این حال خدا را شاکرم و به آینده امیدوار می مانم.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: جهانیان، مدیرعامل باشگاه نفت طلاییه به ما و علی کریمی قول داد تا مشکلاتمان را حل کند اما با وجود گذشت سه روز  همچنان بلاتکلیف هستیم. در این میان نمی دانیم یقه چه کسی را بگیریم. مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید قوانینی را تصویب کنند تا زمانی که بازیکنان به این شکل از ترکیب تیم ها کنار گذاشته می شوند، خانه نشین نشوند. امیدوارم مشکلی که باشگاه نفت برای ما به وجود آورد به خیر بگذرد. نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول به اتمام رسید و در این وضعیت برای پیدا کردن تیم چاره ای جز صبر کردن تا نیم فصل نداریم. تنها درخواستی که از باشگاه نفت داریم اینست که حقمان را بدهد و چیز دیگری نمی خواهیم.

بیک زاده افزود: فکر می کنم تمام اهالی فوتبال متوجه شدند که کنار گذاشته شدن من و هفت بازیکن دیگر نفت فنی نیست چراکه از بسیاری از بازیکنانی که اکنون با نفت تمرین می کنند، آماده تر هستم. مسائل دیگری در این امر دخیل است. با این وجود مشکلی با کریمی ندارم و تنها امیدوارم سر قولش با ما بماند.

مدافع سابق تیم نفت تهران درمورد کمبود بازیکن در این تیم بیان کرد: سرمربی نفت در شرایطی که تیمش از لحاظ  بازیکن کمبود دارد، تصمیم گرفت هشت بازیکن را کنار بگذارد. هرچند نمی توانیم از این اقدام کریمی ایراد بگیریم اما بعید می دانم او در نقل و انتقالات نیم فصل بتواند بازیکن با کیفیت زیادی را جذب کند چراکه در آن زمان تیم ها به سختی حاضر می شوند نفرات خوبشان را به تیم های دیگر بدهند. با تمام این مسائل برای کریمی آرزوی موفقیت می کنم.