چرا پرسپولیس دوباره مسقط را برای بازی با الهلال انتخاب کرد؟

علی اکبر طاهری با اشاره به صعود تیم پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پس از پیروزی مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت: پیروزی برابر الاهلی را به تمام هواداران،بازیکنان سخت کوش و همچنین کادرفنی با دانش تیم پرسپولیس تبریک می گویم و امیدوارم با ادامه روند فعلی بتوانیم در  مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان نیز به برد دست یابیم.

 وی افزود: باشگاه پرسپولیس امروز با مشکلات و مسائل مختلفی روبرو است و در شرایط خوبی به سر نمی برد من از همه مسئولان محترم تقاضا می کنم که به شرایط باشگاه ما به صورت ویژه توجه کنند زیرا پرسپولیس اکنون نماینده جمهوری اسلامی ایران در رقابت های آسیایی است.

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در دیدار رفت مقابل الاهلی که در مسقط عمان برگزار شد پرسپولیس توانست دو گل خورده را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند، در بازی شب گذشته نیز علی رغم اینکه تیم از دقایق ابتدایی ده نفره شده بود بازیکنان بلند همت پرسپولیس موفق شدند حریف عربستانی را با نتیجه سه بر یک شکست دهند. کسب نتیجه در خاک کشور بیگانه کار مهمی بود که پرسپولیسی ها انجام دادند.

 وی در مورد برگزاری بازی پرسپولیس و الهلال در عمان گفت: برگزاری بازی در کشور ثالث نیازمند انجام هماهنگی های داخلی و همکاری کشور مربوطه است، متاسفانه با اینکه مذاکرات و اقدامات زیادی در این زمینه انجام دادیم، برخی کشورهای منطقه با ما همکاری نکردند و در نهایت مسقط عمان را به عنوان میزبان بازی های پرسپولیس انتخاب کردیم، بنابراین دیدار پرسپولیس و الهلال نیز در مسقط برگزار می شود.

طاهری ادامه داد: طبیعتا اگر بازی پرسپولیس و الهلال در کشورمان برگزار می شد کار تیم ما به مراتب آسان تر بود اما امیدواریم با تمهیداتی که برای ورود تماشاگران ایرانی به مسقط می اندیشیم در این بازی بتوانیم از حضور و حمایت هواداران در ورزشگاه به بهترین شکل استفاده کنیم.