بررسی نتیجه احتمالی دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان با غلبه بر حریفان خود الاهلی و العین به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند و یک تیم باید جواز صعود را در 2 دیدار رفت و برگشت در کشور ثالث بدست بیاورد.

تیم های پرسپولیس و الهلال در مرحله گروهی 2 بار با یکدیگر در کشور عمان بازی کردند که سهم هر کدام 2 امتیاز از 180 دقیقه بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در 2 دیدار گذشته در مقابل الهلال برتری نسبی را تجربه کرده است و شاید اگر از موقعیت ها استفاده کرده بودند وضعیت به گونه ای دیگر بود.

به هر حال پرسپولیس بدون ترس از نام الهلال که یکی از پر افتخار ترین تیم های آسیاست به میدان نیمه نهایی می رود و این موضوع می تواند پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند.

روحیه بالای پرسپولیس به دلیل پیروزی مقابل الاهلی عربستان با تمام ستاره های میلیاردی اش، یکی دیگر از دلایل برتری احتمالی پرسپولیس برابر نماینده عربستان است.

برانکو ایوانکوویچ در بازی های اخیر نشان داده بازی خوانی نیز از ویژگی های جدید اوست و باید تاکتیک دوم را هم به داشته های این مربی کروات اضافه کرد تا شانس پرسپولیس برای فینالیست شدن بیشتر از الهلال باشد.

نیمکت وحشتناک برای حریفان و طلایی برای ما، سومین عاملی است که از امروز آسایش متمول های عربستان را از بین خواهد برد.

منشا، رسن و مصلح نشان دادند به تنهایی هم می توانند نتیجه یک بازی را رقم بزنند.