بازیکن سابق پرسپولیس مانند بختیار رحمانی می شود؟

با پایان تعطیلات میان فصل لیگ برتر این رقابت‌ها با پیگیری سه دیدار از عصر فردا پیگیری می‌شود و دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

سپاهان اصفهان علیرغم تمامی پیش بینی‌ها با گذشت 5 هفته نتایج ایده‌آلی کسب نکرده و آنها با تفاضل گل 2-، کسب سه تساوی، یک پیروزی و یک شکست در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارند. خط حمله سپاهان با وجود تفکراتی که زلاتکو کرانچار داشت عملکردی ارائه نکرد تا هواداران این تیم را انگشت به دهم بگذارد و ساسان انصاری در این بین یکی از عوامل اصلی تنها پیروزی زردپوشان که در دربی اصفهان رقم خورد، بود.

ساسان انصاری که ابتدای فصل گذشته از فولاد جدا شده بود و به جمع سرخپوشان تهرانی پیوسته بود جایگاه مطمئنی در ترکیب برانکو نیافت تا مجددا به جمع سرخپوشان اهوازی برگردد. بازگشت انصاری و ادامه حضورش در فولاد او را تا یکقدمی آقای گلی هم پیش برد اما او با اخراج بازی پایانی لیگ شانزدهم این شانس را از دست داد.

انصاری در تابستان از فولاد جدا شد و به سپاهان پیوست اما با محرومیتی که از اخراج در بازی پایانی فصل گذشته داشت دو بازی ابتدایی فصل را از دست داد. او در نهایت اولین گلش را در دیدار مقابل ذوب آهن به ثمر رساند. در بازی هفته پنجم برابر سپیدرود او در گلزنی ناکام بود.

اما حالا نوبت به رویارویی ساسان و تیمی می‌رسد که با حضور در آن به فوتبال ایران معرفی شد. انصاری در دیدار فردا در ورزشگاه غدیر اهواز حاضر می‌شود اما این بار برابر فولاد.

اکنون صدر جدول گلزنان با حضور 3 گله‌ها تکمیل شده و دبل انصاری برابر تیم سابق شاید استارت موفقی برای امتحان مجدد شانس رای تصاحب توپ طلا باشد. تقابل مهاجم جوان خوزستانی با تیم سابقش جذاب خواهد بود و باید دید او تا چه مقدار در تاکتیک‌های هجومی زردپوشان اصفهانی برای دیدار فردا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ساسان انصاری که در این فصل از جمع فولاد جدا شده، همانند بختیار رحمانی گله‌هایی از تیم سابق خود دارد و باید دید او نیز همچون هافبک پیکان موفق به گلزنی به شاگردان سیروس پورموسوی خواهد شد یا خیر.